港男堂食糖水極無品成碗倒落地 網民怒插:做埋啲小學雞嘢!

網絡熱話

廣告

華仔有講過「今時今日咁嘅服務態度唔得㗎!」,其實除了服務行業要有好態度,客人都有責任做好自己。不過奈何香港都有唔少「極品西客」,近日又出現一名港男淪為糖水鋪西客,其行為都引來一眾網民的不滿。

港男堂食糖水極無品成碗倒落地 網民怒插:做埋啲小學雞嘢!

近日,有一間糖水鋪在IG上po出一條CCTV的影片,片段中可見有一名男性在離開時,突然將放在位上的糖水向地下倒,然後再施施然離開現場。影片在網上都引起熱議。

港男堂食 倒糖水 成個倒落地!
成個倒落地!(圖片來源:IG@auntiesweetcwb)

店主不解港男行為

店主就指出:「萬大事有商量,唔駛咁嘅」,並列出整個案發過程,店主指該座客人入坐後叫了一份糖水,然後行去店鋪正面將門打開,當店員以為該客人是因為熱的關係,所以為其打開後門及冷氣,再關一半正門。然後店主慣性將正門關上,突然該名客人便將整個糖水向地下倒,並向店主指出因為他將門多次關上,令到店內榴槤的味道無法散去,令其感到很臭並且不滿,所以做出該行為後便直接離開。店主都指對方並沒有給予機會解釋以及對答,直指「整件事完全屬缺乏任何溝通」。

港男堂食 倒糖水 先是叫了一碗糖水
先是叫了一碗糖水(圖片來源:IG@auntiesweetcwb)
港男堂食 倒糖水 再準備成個倒
再準備成個倒(圖片來源:IG@auntiesweetcwb)

店主:只要合理的我們都會盡量配合

店主都補充指:「無論發生什麼事,和我們提出,只要合理的我們都會盡量配合。如果購買後先發覺榴槤味太濃烈實在無法逗留,我們也絕對願意退款或換外賣走。」。最後又指如該名客人想表達不滿,可直接向店主聯絡,店主都願意為不足去道歉。

港男堂食 倒糖水 之後施施然離開
之後施施然離開(圖片來源:IG@auntiesweetcwb)

網民怒插港男小學雞行為

網民看畢影片之後都鬧爆該名西客港男,怒插其行為太過火,「真係無品到一個極點囉」、「即係咁,有咩不滿咪用把口講出嚟反映,講唔掂最多咪走人,有咩理由係咁樣倒落地下仲要附近有其他客?」、「有咩事最多向職員反映,到底要幾唔文明先會玩倒嘢落地」。不過有網民就質疑店主,直言:「你可唔可以100%肯定佢倒碗嘢之前無同過你哋間鋪講過話榴槤好臭要開門?」,其問題都遭到網民力插,認為無論如何也不應作出如此低劣的行為。

圖片來源:影片截圖