港男去旅行慘被淪為兵 網民:做咁多嘢都俾人Friend Zone

網絡熱話

廣告

「條女很清楚收兵好過嫁人~」歌仔都有得你唱,香港不少歌手都推出過「兵歌」,而唔少港女都熱愛收兵,仲可能唔止一個。近日又有一名港男成功轉換成兵種,而港女亦選擇「公開處決」呢位兵仔,好慘!

港男去旅行慘被淪為兵 網民:做咁多嘢都俾人Friend Zone

近日一名港女於IG上傳一張與男性的合照,第一秒通常都會覺得該名男性應該是港女的另一半。不過在Caption中提及:「去旅行唔會嗌交嘅朋友又多一個。負責Book飛,帶路,碌卡計錢,影相同拎喼上樓梯嘅男人,單身女士唔好錯過。」。

港男 兵
(圖片來源:連登)

最後一句雖然看似勁好心幫該名港男相親,但佢可能冇諗過對方可能愛的人就係佢!事件又再令人想起幾年前經典「畢業禮之兵」的故事,話說當年有一名大學生po出與一位同學的合照,在文字中提及:「他不是男朋友,卻比男朋友更親更重要。」,一句就將合照者同樣打落「兵之深淵」之中。

港男 兵
(圖片來源:連登)

網民對於該名被處決的港男都感到十分同情,有唔少網民都身同感受。有些網民直言:「呢啲公開處刑真係好慘」、「入伍公告」、「唔打果段嘢都好地地」。不過都有網民鬧爆這類男性「做壞規矩」,又指做好自身的男人便不會驚冇女埋身。

港男 兵
(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

都有網民針對港女的行為進行發言,認為有部分女性就是透過這類方式去展露自己的魅力,該行為去公開抬高自己,讓外界都知道自己係有人追。講到尾,其實都係一個Marketing的手法之一!

港男 兵
(圖片來源:IG@tosiukiu)

圖片來源:YouTube@FHProductionHK,連登,IG@tosiukiu