港男大讚住公屋港女性格極妹 讚爆5大特徵得佢哋先有!

網絡熱話

廣告

香港地要買樓實屬不易,普通打工仔可能要死慳死抵先有機會俾得起首期。唔少原生家庭都會住在居屋甚至是公屋,也絕對是香港的普遍現象。而「私樓仔」同「公屋仔」都時常成為討論熱話,不過今次則換成了「私樓妹」以及「公屋妹」。

港男大讚住公屋港女性格極妹 讚爆5大特徵得佢哋先有!

近日有一名港男於Dcard開post以「公屋女仔性格好好」為題,提到自己認識了一名住公屋但性格十分之好的港女,他先是指出普遍生活在基層的港女性格都會較好,不過大前題是「只要唔係mk妹」便可以。

公屋
(圖片來源:《幻愛》劇照)

基層港女超抵錫!

事主續指這類港女通常都要求簡單,而且生活方面都十分樸素,更加懂得體諒人以及周不時會幫手做家務。另外事主又直言公屋妹通常都甚少埋怨:「即使自己冇喺父母或者伴侶度得到啲咩都唔會埋怨」,最後又提及她們都識得獨立生活,直言:「好多都好抵錫!」。

公屋
(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)
公屋
(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)

有錢女都有公主病?

之後事主再道出自己以前認識過家底較富裕的有錢女,直言這類有錢女都有「少少公主病 、自我中心」。仲話對方通常都較「大洗」,「唔獨立」,只要一冇錢就會向家人拎錢。而且普遍她們對於另一半的要求都較高。事主直言:「雖然打扮得好靚又通常學歷高才藝好、但係性格方面真係冇窮女仔好…」。

公屋
(圖片來源:《愛回家》劇照)

網民紛紛持反對意見

對於事主的講法,不少人都抱以不認同的態度,直指「港女公主病無份階層㗎」、「公屋女仔都可以有公主病」等等。亦有網民認為其實一個人的性格最主要與自身的經歷同價值觀有關係,直言「有好多公屋女仔都係好貪錢,有啲有錢女好多都唔介意男朋友窮過自己。」,仲有網民笑稱「港男果然見識少重」。

公屋
(圖片來源:《幻愛》劇照)

圖片來源:劇照