港男港女|跟異性來往過密女友感不滿開2項條件 港男氹到好攰:有需要避忌到咁?

網絡熱話

廣告

港男港女|唔少人拍拖之後都盡量跟異性朋友減少來往,除了信任問題之外,亦希望給另一半有更多安全感,早前就有一位港男在討論區發文取暖,認為女友覺得佢同另一位女性朋友來往過密,已經氹同解釋好多次都無用,最近更提出兩大要求,佢覺得好辛苦,但網友反而支持女友,認為女性朋友先係問題所在。
港男港女
(圖片來源:愛回家劇照)

港男港女|港男氹到好攰:有需要避忌到咁?

呢位港男樓主表示早前同呢位女性朋友出街,事前未有通知女友,後來被女友發現手機內有幾張兩人合照,發現兩人曾單獨出街引發不滿,因為事前已有先例,女友知道港男對女性朋友有好感,更曾於車內獨處傾計一段時間。

港男港女
(圖片來源:愛回家劇照)

港男樓主表示女友唔俾佢設女性朋友做IG「Close Friends」及出席有女性朋友在內的朋友聚會,港男表示由於兩人有不少共用朋友見面難免,更有機會約朋友到家裡開party時,會約埋女性朋友,故要求女友通融一下。

港男港女
(圖片來源:愛回家劇照)

港男港女|跟異性來往過密女友感不滿開2項條件

女友本身堅持,經溝通後決定妥協並作出讓步,但定下兩個條件:1.12點前要結束,2.兩人不能單獨在車內及坐在隔離,港男得悉後感為難,認為開party好難12點前結束,認為此舉會掃大家興,更直言:「次次約親都氹足佢兩三日」、「太早玩完真係好掃興,其實係咪真係需要咁樣避忌?」,更曾因為想玩夜啲嘈到分手:「話想玩夜啲都要分手咁,真係氹唔到佢」、「對住女朋友開始好攰好辛苦,想佢體諒我多啲唔想成日都要氹。」

港男港女
(圖片來源:愛回家劇照)

港男港女|網友反撐女友無問題 認為女性朋友有機心

更指女性朋友在上年聖誕節得悉港男會帶女友出席,立即就表示唔join,甚至因為知道女友唔鍾意佢而開始憎恨,而網友就覺得女性朋友好有機心,一聽到女友出席就扮弱者:「扮晒弱者受害人咁」,又直指樓主完全唔尊重女友:「戥你女朋友慘!」網友認為女友要求完全唔過分,知道樓主唔想掃朋友興選擇妥協,反而樓主只會嫌女友要氹佢好辛苦,毫不為女友著想,甚至有網民叫港男嘗試代入,女友瞞住佢同曾經有好感嘅男生單獨出街會有咩感受,港男選擇迴避問題。

港男港女
(圖片來源:討論區截圖)
港男港女
(圖片來源:愛回家劇照)

撰文:Odin圖片來源:愛回家劇照、討論區截圖