港媽責怪司機遲到 拒付車費轟:你唔係應該道歉咩?

網絡熱話

廣告

相信身處香港地,都一定有試過Call的士的經驗,唔少人夜歸或者搭長途車都會叫「85折的」,其價錢會比較實惠。近日就有一名港媽Call 85折的,然後就因為司機遲到而發生爭執,點知最後反被司機鬧到體無完膚。

港媽責怪司機遲到 拒付車費轟:你唔係應該道歉咩?

近日一條車Cam影片在網上流傳,影片一開始一名港媽怒氣沖沖地帶著女兒上的士,第一句就態度不佳地說:「師傅你遲咗好多喎」。司機聞言即反問:「咁你仲要唔要啊?」,港媽則不滿地回應:「咁我都上咗車啦」,續指:「咁你講個時間係咩嚟呢?你又話6、7分鐘?」。

港媽
(圖片來源:YouTube@Brian Siu)

司機反擊再開火

司機開車後再次反擊,直言:「嗱,小姐,我唔係要俾你教訓嘅,如果你認為有問題,你投訴,但係我唔係俾你鬧,我唔係你嘅細路。咁我問多你一次,你要唔要車?」,港媽再回應指:「你而家拖咗我咁耐時間,我點解唔要呢?」,司機於是再問港媽到底鬧乜,對方再指「我第一下係鬧咩?我話你遲好耐!」之後港媽再要求司機道歉:「你唔係應該同我道歉咩,你遲到!」

港媽
(圖片來源:YouTube@Brian Siu)

司機叫報警 港媽即縮沙

其後司機再反問:「我點解要同你道歉啊,咁如果我唔同你道歉咁點啊?係咪報警啊?」,港媽聞言立即叫司機停車「一係你而家停車,俾我落車呢度」,司機停車後問道:「你係咪要喺度落車?得,27蚊!」,港媽聽到之後大叫一句「唔得!」,之後司機都不再忍地說道:「唔得啊嘛,報警啊!」。港媽聽到後再縮沙,並叫司機接照原定路線行,於是司機再補充:「同我玩?自己諗下邊個鬧人先啦,遲唔係特登玩你嘅,我夠想快啦,你自己心情唔好搵人發洩。」

港媽
(圖片來源:YouTube@Brian Siu)

網民意見兩極

影片都引來兩極反應,有人大讚司機的行為做得好,直言「「的士大佬識玩」、「好一場辯論比賽,口才、智慧並重,不愧見慣大場面的師傅」、「即時收檔」、「call車有遲有早都好正常喎,叫佢包車全日淨係做佢一台客咪100%準時囉」、「有時交通情況等幾支燈都6至7分鐘,司機一關門就開車,唔覺得司機會特登遲」;不過都有網民認為司機態度惡劣「如果真係遲得多,講句塞車唔好意思咪算囉,得勢不饒人先放片上嚟都唔遲」、「咁嘅性格,遲早出事,小小事就辣着,服務性行業摧毁者」、「刁婦鬥流氓」、「掉返轉頭如果乘客遲,唔知個司機會點?」。

即睇片!

關鍵詞
港媽的士
圖片來源:YouTube@Brian Siu