港女光天化日iPhone 14 Pro被剪走!超高章手法搵返機會極微?

網絡熱話

廣告

近日,香港都不時有傳出關於市區上發生的劫案又或者是交通意外,令到港人都人心惶惶。而香港亦曾經被譽為「最安全的地方」,不過近年似乎越來越不安全。昨日(3日),又有網民指自己經歷了一單在光天化日發生的劫案,令到網民聽完之後都大為吃驚。

港女光天化日iPhone 14 Pro被剪走!超高章手法搵返機會極微?

昨日(3日),有一名女網民於Facebook群組「香港失物報失及認領群組」上開post指自己被盜竊的經過,她指在5月1日晚上約8點半左右,於旺角街頭被剪走身上的iPhone 14 Pro紫色 256GB,當時雖然已經即時報警但亦沒有用。而事主都指自己已經將機鎖上,並利用「尋找」功能發現其手機位於旺角先達附近。事主都直言手機只用了4個月,希望有機會能夠尋獲。由事主的照片可見,其iPhone是由一條斜孭手機繩連接住,而手機連接處末端被剪走。

港女 iPhone 14 Pro 就係呢條手機繩被剪
就係呢條手機繩被剪(圖片來源:FB@香港失物報失及認領群組)

事主遇上小偷高手

不少網民都認為今次偷手機的賊人手法純熟,似係一名慣犯,網民都直言:「我出街見過好多女仔用呢啲繩掛iPhone,係靚,可惜太易比賊偷,唔敢買」,「就算布條,喺街要剪斷都唔容易,好恐怖!」、「專業㗎,帶齊架生」、「磚財呀!應該好利嘅細刀片仔」、「果塊野好薄,會唔會斷咗呀?剪咗咁大動作,你都感覺唔到?」。

港女 iPhone 14 Pro 被偷後已手機已被拎去先達
被偷後已手機已被拎去先達(圖片來源:FB@香港失物報失及認領群組)

Lock機都冇用!?

都有網民分享自己試過被偷電話,仲指賊人通常都是「上面落嚟嘅人」,「我朋友直頭試過俾人伸手入衫袋偷,出得嚟揾食都係高手」、「係上面人落嚟做案,我屋企人俾兩人撞一前一後剪金鏈」,「14紫真喺好引賊, 我果部用左剛好一個月就被偷, 3月中喺花展內⋯cls」。亦有網民分享指自己家人試過被搶手機,轉個頭手機已經出現在先達,就算是Lock機都已被解鎖,直言所有資料都被消毀,「無晒backup,所有相都無晒,報警同報Apple ,最後只係Apple store將買現金咭條數免咗」。

港女 iPhone 14 Pro
(圖片來源:YT@MacCrunch)

網民認為報警最有用

粗過有網民認為報警都為最好方法,並指試過拉到賊人,但手機卻已經被賣走,「我被人偷電話個次,係有拉到個賊,但部機已經賣咗,追唔番,唔系個個case都追得㗎」、「我報過!冇用! 佢地話冇證據證明邊個人偷咗你部電話」。

港女 iPhone 14 Pro 轉個頭已被賣去先達了!
轉個頭已被賣去先達了!(圖片來源:新Monday編輯部)

圖片來源:FB@香港失物報失及認領群組,YT@MacCrunch