連登仔嘲:得港女先會咁鍾意去韓國旅行 笑稱「狗也不X」!

網絡熱話

廣告

近日香港終於通關,不少人都開始前往各個國家旅行,當中台灣、泰國、韓國、日本均是港人首選的熱門地點。只要去親旅遊熱門景點,都能夠聽到周圍都係廣東話,大阪「心齋橋」就係一個十分之好的例子啦。不過就有連登仔開post嘲笑去韓國旅行的港女,認為只有港女先會愛去韓國旅行。

連登仔嘲:得港女先會咁鍾意去韓國旅行 笑稱「狗也不X」!

近日有港男在連登開post,以「其實係咪得港女先咁鍾意去南韓」為題,當中提及自己去完一次南韓旅行已經沒有興趣再去。他直言「嘢食真係完全唔啱食」,又指生的醬油蟹因為害怕有寄生蟲所以不敢吃。

韓國旅行
(圖片來源:IG@6y_day)

直言「狗也不X」

之後他又提及南韓有不少地方相當殘舊,直指「好似返咗大陸咁」,又指出當地人在行路時都只懂得「橫衝直撞」,就算事主在其前面行緊都照撞埋去,事後連道歉也沒有。認為其實旅費及機票價格差不多的不如去日本更好,最後則指「講真我係女都覺得(南韓旅行)狗也不X」。

韓國旅行
(圖片來源:《韓國留學DayDay晴》劇照)
韓國旅行 直指韓劇中的場照「幻想破滅」
直指韓劇中的場照「幻想破滅」(圖片來源:《The King》劇照)

網民直言「同大陸冇分別」

其話題引起一眾網民熱議,不少人都認同南韓的地方確實「同大陸冇分別」,而事主都補充指出韓劇所呈現的世界同實際很大分別,去到當地基本上「幻想破滅」。有網民則分享自己去到首爾時,直言「一落車以為去咗廣州」。更有人認為去韓國旅行,倒不如近近地返深圳玩仲好。不過都有網民認為除了港女外,其實台妹以及日本妹都熱愛去韓國旅行。

韓國旅行
(圖片來源:IG@candyw1219)
韓國旅行 直言似足返大陸
直言似足返大陸(圖片來源:YT@Hunting Archer)

對Kpop有愛就不會悶?!

不過有網民就為港女洗白,認為是韓國娛樂文化帶起了當地旅遊業,如果對Kpop或者潮流有興趣之人去當地旅行,其實都會覺得冇咁悶,但如果對其一概零興趣的話,就會覺得韓國旅行是「曬時間」。但亦有網民指出當地部分人民質素確實不高,「無禮貌」亦是部分人的特性,更會有「Oppa」隨地吐痰。

韓國旅行
(圖片來源:IG@newjeans_official)
韓國旅行
(圖片來源:IG@blackpinkofficial)

圖片來源:劇照,IG