港女任職花店驚爆男人出軌機率好高:買兩束即係出軌?

網絡熱話

廣告

又來到一年一度的情人節,相信唔少情侶都已經諗好正日去邊度慶祝,以及買什麼禮物送給另一半。亦都有部分男性會為了製造驚喜,提前去花店預訂花束,等情人節一到就送花俾另一半,等對方有一個甜甜蜜蜜的情人節!

港女任職花店 驚爆:男人出軌機率好高!

有一名港女近日在Dcard上出post以「喺花店返pt發現出軌%好高」為題,分享自己在花店上班的經歷。她指出適逢情人節,就有不少男士去到花店訂花,不過就道出「勁多男人會一次過訂兩束,有啲仲誇張訂3束」。

買花出軌 情人節
(圖片來源:《愛回家》劇照)

一張卡片引懷疑

該名港女預視到可能有人會覺得男人訂多於一束花是為了「訂俾個女」又或是「訂俾啲女客戶」,但她就反駁指不少人在訂花時都會要求花店加上「Love you」的卡片,事主就認為呢種卡片再加上花正正就是送給另一半的最好印證。

買花出軌 情人節
(圖片來源:《愛回家》劇照)

引起網民熱議

該post都在網上引起熱議,有網民就笑稱「想知佢哋個日點分陪邊個」,亦有網民認為可能是送花的對象不同「老婆一紮,阿媽一紮,外母一紮」、「正常一束呀媽一束女朋友」。不過都有網民指的確會買超過一束花送給同一位伴侶,因為「女朋友會唔鍾意嗰隻花,所以買多扎安全啲」,亦有在花店工作的同行對事主的說法表示認同。

買花出軌 情人節
(圖片來源:《愛回家》劇照)

買兩束係合情合法?

當然,都有人認為幫朋友一次過訂埋都合符現實,亦有網民再次重提經典TVB採訪節目,印證的確有一位男士買兩束花。但有疑似是當時事主的朋友出來澄清指:「呢個人我識㗎,真心多謝死人TVB, 佢真係幫人買,佢全家安好,同老婆關係都好好,宜家搞到每年都自嘲自己笑一次。」

買花出軌 情人節
(圖片來源:新聞截圖)

又要重溫

情人節應如何選購禮物給伴侶?

情人節快來臨,新Monday為各位精選出10+高CP值又實用的情人節禮物女朋友篇男朋友篇;另外,不少酒店及餅店都有推出情人節朱古力禮盒,例如半島酒店、GODIVA、Venchi等,而MUJI更推出自製朱古力DIY!即看:情人節朱古力推介

情人節有什麼好去處及活動推介?

臨近情人節,除了要Book情人節餐廳及即場情人節送花外,一個浪漫的行程也十分重要!最近多了不少新開情侶拍拖好去處,而且是免費景點,很適合拍拖打卡,當中有…拍拖好去處

圖片來源:劇照