港女老婆玩交友App引過400個男人埋身 其中1個傾5分鐘即俾$50蚊!

網絡熱話

廣告

科技發達的社會下,要去認識新朋友已經不再局限於現實世界,由網絡途徑去認識新朋友甚至是另一半已經是普遍現象。近日就有一名港男於討論區大呻,當中提及自己同老婆兩個人玩交友App的分別,真係男女大不同!

港女老婆玩交友App引過400個男人埋身 其中1個傾5分鐘即俾$50蚊!

一名港男近日於連登討論區以「根本男人就唔應該結婚拍拖」為題開post,當中提及因為同老婆因為小小事而鬧交,對方在一氣之下決定下載交友app,而在應用程式中事主老婆打了一句:「老公鬧我 求安慰」,旋即引起交友App上男性的注意。

交友App
(圖片來源:《春夜》劇照)

老婆用App勁吸仔仔埋身!

事主稱老婆在短短下載App的一日之內便收到逾400名男性的對話邀請,當中更有十分多男性想以「請飲嘢同食嘢」之名去試圖約事主老婆外出,當中更有男性誇張到只是傾了5分鐘偈就payme了$50給事主老婆,以此去作「安慰金」。

交友App
(圖片來源:《春夜》劇照)

自己用App冇人Show

事主在之後都有下載同款交友app,不過在用了一整日之下都只有3個Match,當中有一個在聊天過程中就已經離開,其餘兩個就只是用單字Hea覆。

交友App
(圖片來源:《鬼怪》劇照)

事主嘆:原來自己咁卑微

事後事主都指自己已經同老婆和好,直言:「但我第一次感受到原來自己咁卑微,隨時可以俾人取代。」又稱自己妻子大把market「老婆只要一嬲嗌離婚,佢都有大把人等住,我就輸曬成副身家再俾幾百條仔派綠帽。」,之後更係忍唔住問網民「離唔離婚好,好糾結」。

交友App
(圖片來源:《EXIT:極限逃生》劇照)

港女生存=Easy Mode

其話題都引起網民討論,有網民就認為事主自卑過頭,事主亦補充指「我一直以為自己好有用,因為工作人工都算唔錯,原來我咁辛苦讀書做野,都係一文不值,女人開個app就取代到」;亦有網民認為事主認法,認為港女在香港生活是「Easy Mode」,直指只要是正常人,就已經有大把market。

交友App
(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)

網民勸事主及早離婚

對於事主老婆用交友App一事,唔少網民都勸離婚,認為事主老婆能夠當面下載交友App仲俾老公知道,已經算得上是出軌,並直言「一次不忠百次不容!」,建議事主及早離婚。

交友App
(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)

圖片來源:劇照