港女怨巴士冇得同男友一齊坐 怒插:唔明啲人坐巴士個心態!

網絡熱話

廣告

香港地土地問題一直都未解決,去到邊都好,人口依然十分密集。高峰時期的地鐵,巴士等等一定逼爆,去過收工時期的金鐘站一定明白咩叫「逼爆」。而近日有一名港女就疑似因為「土地問題」,放上IG大呻搭車冇得同男友坐。

港女怨巴士冇得同男友一齊坐 怒插:唔明啲人坐巴士個心態!

近日有一名港女於IG上放出一個Story,圖片中她與男朋友分開坐在前後巴士坐位,就連咁都要拖住手仔!不過睇嚟佢唔多滿意,在字眼中提及:「真係唔太明啲人坐巴士個心態!總站上車,自己一個人又要坐雙人位,成層雙人位都係一個人,然後最後又要同陌生人坐。但係成功拆散情侶冇得一齊坐。」。

港女
(圖片來源:連登截圖)

網民理論鬧爆事主歪理

Story一出都引來唔少網民責罵,有網民就特意DM同對方理論,有網民直言:「玩Speed Dating咩傻X」,認為就算自己一個坐巴士,也不需要特意坐在陌生人隔離。事主則回應指:「主動坐陌生人隔離你仲起碼有得揀同咩人坐,自己坐咗先就冇得揀同邊個坐」,事主認為情侶上車就一定要有雙人位坐,或者有人會讓位坐。

港女 網民鬧爆事主諗法
網民鬧爆事主諗法(圖片來源:連登截圖)

港女:主動同人坐係人情,自己揀位坐係道理。

之後事主再引述,當心提及:「主動同人坐係人情,自己揀位坐係道理。」,又指有一家人就是因為如此無法一齊坐。認為陌生人在揀位坐前見到有情侶或者一家人便應該讓坐,她更指:「反正點都係要同陌生人坐㗎啦」。

港女 港女再還擊
港女再還擊(圖片來源:連登截圖)

網民怒插事主理論

事件在討論區都引起討論,不過網民都偏向不同意事主的說法,直指:「條女傻X咗?」、「自我中心到嘔,人哋點坐關你X事咩傻X」、「邊度有單人位?同埋好簡單,我自己一個出街嘅時候 會唔會同陌生人坐先?留返兩座位比其他情侶?」、「條女係咪以為世界圍住自己轉」。

港女
(圖片來源:《當你熟睡時》劇照)
港女
(圖片來源:《愛回家》劇照)

圖片來源:連登截圖,劇照