兩性關係︳朋友妻咪走雞 你又制唔制?

網絡熱話

廣告

朋友妻下一個究竟係「咪走雞」,定「不可窺」呢?係Dcard討論區就有人分享自己前任同自己分手之後,就同自己朋友一齊咗。女事主表示佢前任係分手之前己經同個朋友行得好埋,但冇諗過分手竟然一齊咗。
朋友妻
(圖片來源:溏心風暴3劇照)

女事主前任同自己朋友早已埋下伏筆

女事主就分享名題叫「我真係接受唔到個ex分手之後同我朋友一齊」。就話自己前任就同自己好朋友一齊咗,佢感到好不滿就放咗上網上討論區。佢就喺拍緊拖個陣就feel 到佢男朋友同自己朋友已經有啲野,但唔知道男朋友會同佢好朋友傾心事。而事主表示之前唔會太理會另一半同異性嘅相處,亦都覺得冇理由要斷絕男朋友所有嘅異性,因此佢覺得導致男朋友覺得會冇咩所謂。事主就覺得前任塔上自己朋友哩件事好離譜,亦都覺得同那位朋友不能再成為朋友,雖然兩位嘅認識唔算係好耐。

朋友妻
(圖片來源:《夫妻的世界》劇照截圖)

女事主認為應該絕交

樓主指之後都唔知點樣去面對自己嘅朋友,覺得自己朋友選擇咗自己前任就冇朋友可以做。亦補充指幸好同朋友交情不深,不足以令自己非常傷心,但亦為此認為自己經常經歷奇怪事情感到非常不幸。

朋友妻 金魚妻
(圖片來源:IG@saori_seto0919)

網民各有不同意見 男網民普遍認為無問題

網民都各有不同意見,有人覺得如果分咗手就唔再關自己事、「分咗手痴線d講食咗你細妹/家姐都唔輪到到你理,冇出軌就得」,有人認同及表示可憐樓主覺得朋友妻不可窺更稱會絕交,亦有人就認為用時間點去判定,覺得「唔係同自己好熟好親近既朋友一齊咪一齊」。讀者又有咩睇法呢

圖片來源:《夫妻的世界》劇照截圖, 溏心風暴3劇照, DCARD討論區留言, IG@saori_seto0919