日本「業務超市」突然大埔開店、大J踢爆假貨疑雲!北勝水產變北騰水產?!內有官方回應

網絡熱話

廣告

【業務超市假貨】疫情期間好多行業都大受影響,好多以為會頂得住嘅大集團都捱唔住,反而Donki、壽司郎、Sukiya就越開越多間,可見香港人對日本嘅愛係有幾深!最近日本一間好出名嘅「業務超市」突然開咗香港分店。喺無乜宣傳、首間分店又唔算大、地理位置又奇怪的情況下,本身已經相當之可疑。點知仲被發現疑似賣冒版帆立貝!

撰文:馬高斯 |圖片來源:YouTube@JASON|編輯:海月

日本「業務超市」突然大埔開店

首先介紹下咩係「業務超市」,現時「業務超市(業務スーパー)」喺日本有超過900間分店,售賣嘅商品一向份量又多價錢又抵咁,唔少餐廳會去入貨,亦廣受家庭主婦歡迎。就喺4月30日突然喺大埔廣福道開張,對於熱愛日本嘅香港人嚟講,真係又驚又喜,開始熱烈討論呢間「業務超市」嘅真偽!

北勝水產變北騰水產?!日本業務超市突然大埔開店爆假貨疑雲
「業務超市(業務スーパー)」喺日本有超過900間分店,售賣嘅商品一向份量又多價錢又抵咁

不過Youtuber大J就喺5月6日上載影片,質疑呢間超市售賣冒牌帆立貝,發現包裝盒上嘅字眼有出入,例如日本產係「北勝水產」嘅「HOKUSHO Seafood」帆立貝柱,但香港分店販賣嘅係「北騰水產」嘅「HOKASHO Seafood」,呢種字眼上嘅微妙出入,相當之惹人懷疑。

真正日本產嘅帆立貝柱
真正日本產嘅帆立貝柱
香港業務超市賣嘅帆立貝柱
香港業務超市賣嘅帆立貝柱

另外,大J仲發現香港分店有部份貨品,並唔係日本嘅業務超市出售商品,例如包裝上有簡體字嘅貨品,印住「北极貝」、「野生捕捞」、「无添加」嘅簡體字嘅加拿大北極貝。點解日本嘅業務超市香港分店,會賣非日本嘅貨品?

北勝水產變北騰水產?!日本業務超市突然大埔開店爆假貨疑雲
大J仲發現香港分店有部份貨品,並唔係日本嘅業務超市出售商品

不過跟據大J片中嘅解說,見到有網民以電郵方式,去查詢過日本嘅業務超市,對方回應香港呢間的確係業務超市,不過唔係日本直營,而係有香港公司代理經營。

有網民以電郵方式去查詢過日本嘅業務超市
有網民以電郵方式去查詢過日本嘅業務超市

然後喺5月7日大J上載關於今次假貨疑雲後續影片,香港分店賣緊嘅「北騰水產」嘅「HOKASHO Seafood」帆立貝柱,標示嘅日本地址並唔係「北騰水產」,而係「高田商店」,打電話去問過清楚之後,發現並唔係屬於呢間商店嘅貨品,而且佢哋已經唔係第一次接到海外電話查詢假貨問題。咁就真相大白,所以係香港嘅業務超市從供應商入到假貨。

另外,日本總部亦容許香港店自己入貨,但同時沒有提到比率有多少。香港負責人方先生就表示:「假貨我要了解一下,要回去看看。但我有沒有標明是日本貨呢?因為我沒有標明,如果事實是假貨,我會追究那個供應商,是他們用疑似的包裝令我這樣。而且不是我入貨的,是供應商入貨給我」。

業務超市
地址:大埔廣福道105號

更多詳細可以去睇大J嘅影片

https://www.youtube.com/watch?v=wKDls2SEddI