快餐店搭枱不果 女子餐盤更被粗暴推跌!

網絡熱話

廣告

隨著政府開始逐步放寬社交距離措施,在餐廳堂食就可以多至8人一枱。不過,不知道是否仍有市民未了解政策,最近就有食客在快餐店搭枱時引起爭執,經歷非常不快。有網民近日就講述自己到KFC用餐,因為餐廳內較多人,就隨便找個位置打算「搭枱」。及後,事主就拿著餐盤,見到一張兩父子正在用餐的四人枱,便詢問:「請問你幾位」。反料該名父親回應:「我兩個,但我唔搭枱!」但事主因趕時間,便覆「冇位呀!我都唔想搭枱」。正當事主放下餐盤,該名父親竟然出手,將事主的餐盤推跌,將盤中的可樂及薯蓉都推跌到地下。男子動手後無悔意,更言:「你咁野蠻嘅!都話唔搭枱!」。未幾再次想推開事主餐盤。其後女事主就大叫「救命,有冇人幫我」。隨後店員趕至調停,向男子講解堂食已放寛至四人一枱,更為女子覓另一個位置。
搭枱
(圖片來源:電影《一一》劇照)

已放寛四人一枱 搭枱理所當然?

事主形容,自己只不過趕時間到KFC用膳,「以為自己去錯邊間酒店個Lounge」,更指該名父親「咁驚就買外賣返屋企食」。

搭枱
(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

有不少網民就力撐事主,認為快餐店的位置屬於食客共同使用,加上店員也清晰解釋,現時政府已放寛四人一枱,「搭枱」是容許的。網民指「問聲只係禮貌,你冇權拒絕」、「你買咗嘢食,唔代表租咗張枱」、「總之郁手就唔啱」、「其實同搭巴士一樣,個個都想隔離無人坐」。

搭枱
(圖片來源:LIHKG討論區)
搭枱
(圖片來源:電影《炸雞特工隊》劇照)

該名父親「出手」固然是不對。但男子就堅持因為現在疫情嚴重,並向女事主表示:「政府都唔希望我出嚟同人搭枱食嘢」。有網民亦為「父子」平反,認為「有小朋友,做老豆都希望盡量唔同陌生人面對面一齊食野」。亦有人認為可能是事主態度差劣,「唔係老奉比你坐過嚟」。

搭枱
(圖片來源:電影《麥路人》劇照)

圖片來源:電影《一一》劇照、TVB《愛回家之開心速遞》劇照、電影《炸雞特工隊》劇照、電影《麥路人》劇照