囝囝勸公屋父母抽居屋 兼借私樓供暫住 網友質疑別有用心:會唔會臨老俾佢趕出街?

網絡熱話

廣告

香港樓價高企,除了靠父幹買樓之外,另一個選擇就是抽居屋、排公屋啦!不過早前抽居屋的時候,有樓主就分享了親戚的個案,指某長輩的囝囝,以「住好啲」為由,想以兩老名義抽居屋然後自住,至於兩老就會去到囝囝私樓住,並當是投資。此舉令樓主有點質疑囝囝的做法,認為有機會私樓遲早會賣,兩老有機會沒有地方住。而網友對此亦有兩極的評價。

囝囝力勸公屋父母抽居屋 兼借私樓供暫住!

早前不少人都有抽居屋,而樓主就在《親子王國》帖文,指有長輩囝囝成日呼喝父母,但最近以孝順住好啲為由,想以兩老名義抽居屋。「有一個長輩嘅囝囝以孝順佢、想佢住好d為理由,勸佢用公屋去抽居屋,然後佢供,但老人家唔肯,大家聽左都覺得個仔幾孝順啦!」不過樓主並不是稱讚囝囝,反而認為他別有用心。「之後個仔一直都唔心息係咁勸佢地,佢本身自己有樓嘅,想將父母換到嘅居屋攞黎自住,將自己間私樓俾父母住,私樓就當投資。」樓主認為遲早兩老所住的私樓都會被賣,囝囝就可以賺錢,但兩老的居住地,就會被賣,有機會無地方住。

居屋 香港房屋問題嚴重,不少年輕人都以父母名義抽居屋,希望可以有更好的住屋。
香港房屋問題嚴重,不少年輕人都以父母名義抽居屋,希望可以有更好的住屋。(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)
居屋 樓主指有親戚囝囝力勸兩老抽居屋並供囝囝住,兩老就可以暫住私樓。
樓主指有親戚囝囝力勸兩老抽居屋並供囝囝住,兩老就可以暫住私樓。(圖片來源:《親子王國》截圖)
居屋 但樓主認為私樓遲早會賣,有霸樓之嫌。
但樓主認為私樓遲早會賣,有霸樓之嫌。(圖片來源:《親子王國》截圖)

供唔到點算? 網友質疑:會唔會臨老俾佢趕出街?

有人與樓主立場一樣,覺得假如囝囝有機心,最後令兩老無地方住的話,就難以保障啦!而且有網友認為供樓不容易,有人擔心假如囝囝供不起的話,兩老都會被踢出住所,擔心兩老的將來生活!

居屋 有網友認為囝囝別有用心,兩老住私樓私話,將來難以預計。
有網友認為囝囝別有用心,兩老住私樓私話,將來難以預計。(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)
居屋 有網友覺得唔應該抽居屋。
有網友覺得唔應該抽居屋。(圖片來源:親子王國》截圖)
居屋 有網友認為抽居屋是可以,但絕對唔會去私樓住。
有網友認為抽居屋是可以,但絕對唔會去私樓住。(圖片來源:《親子王國》截圖)

為左呀仔並無不妥!網友:抽居屋更有保障

而網友們的反應兩極化,有人認為做父母的都是想為仔女,兩老假如繼續住公屋,將來兩老過世後,都會交還政府,想保證囝囝有名的話,其實抽居屋反而更好,並無不妥!

居屋 有人則認為始終是自己的親生仔,應該保障仔仔將來。
有人則認為始終是自己的親生仔,應該保障仔仔將來。(圖片來源:《香港愛情故事》劇照)
居屋 有人覺得囝囝都係諗將來,不過就覺得兩老唔應該住私樓。
有人覺得囝囝都係諗將來,不過就覺得兩老唔應該住私樓。(圖片來源:《親子王國》截圖)
居屋 有人指為左下一代,願意做任何嘢。
有人指為左下一代,願意做任何嘢。(圖片來源:《親子王國》截圖)
居屋 有人認為有名就可以了。
有人認為有名就可以了。(圖片來源:親子王國》截圖)

資料來源:親子王國

圖片來源:《親子王國》截圖、《香港愛情故事》劇照