英男為「細佬」回歸 痛忍6年手臂巨j 經常嚇襯人

網絡熱話

廣告

在許多人眼中,男人的性能力就等於魅力,甚至是人生的全部,但如果有一日,你失去了你最強的武器,或最親密的朋友,你又覺得點呢?一名英國男子為咗唔想無咗「細佬」而將佢植入手臂?!
小弟弟
(圖片來源:《婚前試愛》劇照)
小弟弟
(圖片來源:《春嬌與志明》劇照)

細佬壞死唔洗驚仿生陰莖幫到你

一名英國男子因血液感染導致陰莖壞死,他更指親眼見到「細佬」由正常人,慢慢失去血色,仲要最後離家出走,真係打幾多鎮定劑都冷靜唔到呀。但是,可能英國男人見慣風浪,就算無咗人生中最重要嘅器官,依然冷靜面對,默默地執起黎,然後就掉入垃圾桶。你以為世界上就就咁少左一個雄糾糾的男人?千祈唔好睇少男人對性嘅執著,他為了重振雄風,不惜在大腿上抽取一段血管,再在左手手臂上植入了一條長15cm的仿生陰莖,只要等2年嘅時間就可以移植到他的下體,肉莖重生。但呢個世界就算你有錢買到仿生陰莖,你都買唔到健康,同埋對疫情嘅控制。病情惡化及疫情的影響,令他等了兩年又兩年。試諗下,剪衰左個頭,幾個月時間就可以抬起頭做人,但他6年黎手臂都有根物體fing 下fing下,場面十分尷尬!!

小弟弟
(圖片來源:《一屍到底》劇照)
小弟弟
(圖片來源:《主君的太陽》劇照)

野外露出 地方的媽媽尷尬了

遠睇以為係紋身,近睇寧願唔見真身的仿生陰莖,亦經帶黎唔少搞笑又尷尬的經歷。曾經有一次他到超市Shopping,為左幫老婦人拎高處的商品,手袖唔小心向下冼左落黎,不慎露出他長15cm仿生巨龍,令老婦人當堂嚇一跌,然後就尷尬嫲嫲笑。所以,即使天氣再熱,他都必須著住長袖衫遮掩,廢事嘛親其他人啦。最終,皇天不負有心人,經歷了6年的苦等,「大師兄」終於返黎啦!他做完手術後的第一件事當然係「向下望」啦,大叫:「我終於做返真正的男人啦!」

小弟弟
(圖片來源:《英雄之戰》劇照)

男人最痛,莫過於失去「細佬」,雖然今次的主角係因為疾病而失去男人最珍而重之的東西,但為免成為下一個男主角,請立即關注自己的健康!

圖片來源:《婚前試愛》劇照,《春嬌與志明》劇照,《一屍到底》劇照,《主君的太陽》劇照,《英雄之戰》劇照