尖沙咀驚現「女神仙陣」 唔講以後古代人穿越時空!

網絡熱話

廣告

香港地絕對係一個文化共融的地方,呢個國際大都會能夠包容各式各樣的文化。而「穿衣自由」亦是港人所推崇的文化之一,港女著瑜伽褲亦成為了時下的流行的文化。不過近日尖沙咀就出現「女神仙陣」,嚇壞途人。

尖沙咀驚現「女神仙陣」 唔講以後古代人穿越時空!

近日在Facebook群組「好fashion呀你」上,有港女po出一張照片,caption處寫住:「唔行尖沙咀都唔知咁精彩 而家周街神仙」。照片中可見有三名女子穿著漢服在海旁影相。相片一出都引起了網民的熱議,有人認為穿著漢服的女子是熱愛祖國人士,「其實好肉酸,係格格不入」、「好似大陸咁樣」。

女神仙
(圖片來源:Facebook@好fashion呀你)

尖沙咀海旁打卡係錯?

亦有網民建議其實想符合返古代風格的話,其實應該去古色古香的地點打卡,例如是嶺南之風同寨城公園等等,「你去城寨公園影下相冇所謂!但喺現代城市幾件行嚟行去真係好古怪」、「真係異類」。更有網民指此將會成為一大潮流,「遲啲好似景福宮咁,門前街全部出租韓服」。

女神仙
(圖片來源:Facebook@好fashion呀你)

網民直插港人思想封閉

不過對於港人咩都拎出嚟講,都有網民表示不滿,直插港人十分封閉,亦認為港人應享有自己的穿衣自由,「其實有咩問題?佢又無阻到你」、「著咩關你咩事」;有網民則認為要保存屬於中華的漢服文化:「漢服本身就好靚,理應好好保留此文化」。都有網民直插港人五十步笑百步:「笑自己人著漢服,但去日本旅行見當地人著和服/喺韓國見當地人著韓服,又唔笑人覺得沒問題,甚至仲著埋一份,笑人的根本有劣根性,自卑心作祟。」

女神仙
(圖片來源:Facebook@好fashion呀你)

原來有世界漢服出行日!

不過翻查資料,原來11月22日為世界漢服出行日,全球中國人,甚至是各個地方的華人,只要是對該文化是有熱愛,都能在當日穿著漢服出街。不過該節日在香港未算普及,所以在街上見到有人著漢服反而會變成「標奇立意」,難以令途人接受。

女神仙
(圖片來源:IG@hanfudream_yaji)

圖片來源:Facebook@好fashion呀你、劇照