小薯茄靠浮誇造作博出位?網民話呢個先係致勝之道

網絡熱話

廣告

早前,小薯茄一眾演員不斷在社交平台宣傳他們的首本書《雪櫃冷笑話》。書展首日不負眾望,吸引一眾學生到攤位搶購。不禁令人感嘆小薯茄成立至今,是如何做到現在的地位。近日,有網民於討論區出帖探究小薯茄如何突圍而出。
小薯茄 小薯茄youtube片段。
小薯茄youtube片段。(圖片來源:YouTube@Pomato小薯茄)

小薯茄以浮誇的動作引人注目

小薯茄於2016年成立,當年主要在Facebook專頁營運和發放生活類型的短劇。近年,小薯茄開始將重心放在Youtube,推出一系列的節目,並與不同的Youtuber、藝人合作等,愈來愈爆紅,引嚟網民不解何解小薯茄能夠於眾多youtube頻道的對手下都成功突圍而出?有網民就認為其中一個原因是浮誇的動作「成日覺得佢哋啲話劇型誇張好造作」、「童童扮東方昇,好癲」、「有時冰戲富係尷尬到我都唔敢睇」,小薯茄的演員常常以浮誇動作拍攝節目。同時亦有網民認為浮誇是「賣點嚟架喎」,並認為他們「造作但自然」。

小薯茄 【你收嗲啦】系列的截圖
【你收嗲啦】系列的截圖(圖片來源:ig@pomatohk)
小薯茄 小薯茄與其他youtuber合作。
小薯茄與其他youtuber合作。(圖片來源:ig@laiyingdesu)

平平無奇就係致勝之道

雖然小薯茄的節目簡單易明,沒有特別的創意,但網民認為「一路keep住做返自己野,冇踩過界掂啲太大爭議嘅野,又清楚自己團隊係行咩路線,最緊要冇發生咩公關災難,慢慢咪挨到出頭」,網民認為只要一直腳踏實地經營,日子久自然多人認識。

小薯茄 【2021回顧】截圖。
【2021回顧】截圖。(圖片來源:YouTube@Pomato小薯茄)

另外,網民認為演員樣貌普通也是成功的原因之一,「就係因為啲女唔夠人靚先突圍而出」、「啲人唔會太靚,又唔會太樣衰,好似同普通人差唔多咁,同觀眾距離感細啲」,網民認為普通平凡,給人感覺貼地,更加有觀眾緣。

小薯茄 生活照。
童童、麗英生活照。(圖片來源:ig@tungtungdess)
小薯茄 生活照。
阿冰生活照。(圖片來源:ig@sabrinapingping)

全靠程人富撐住小薯茄?

不過也有網民認為小薯茄的成功完全是因為程人富的個人魅力,「主要係程人富,轉數快又厚面皮已經贏曬,有佢嘅節目唔會悶得去邊」、「雖然唔靚仔,但戲真係唔差,識搞gag得嚟又好笑唔會冷場,又識營造氣氛」、「淨係富哥嘅喜感都夠做」。

小薯茄 程人富生活照。
程人富生活照。(圖片來源:ig@chingyanfu)
小薯茄 網民評論。
網民評論。(圖片來源:LIHKG討論區)

小薯茄靠浮誇造作博出位?

小薯茄的演員常常以浮誇動作拍攝節目。同時亦有網民認為浮誇是…詳情請看

全靠程人富撐住小薯茄?

有網民認為小薯茄的成功完全是因為程人富的個人魅力,「主要係…詳情請看

圖片來源:ig@sabrinapingping, ig@tungtungdess, LIHKG討論區, ig@chingyanfu, YouTube@Pomato小薯茄, ig@pomatohk, ig@laiyingdesu