小學生壓力爆煲地鐵淚崩哭訴:知唔知好辛苦!(有片)

網絡熱話

廣告

每位家長都希望能夠「望子成龍」,而香港學生基本上24小時都不夠用,除了要應付忙碌的學業外,家人又會要求自己仔女可以多元發展,參加不同課外活動,一係就多啲去補習班,為未來去鋪好路。

小學生壓力爆煲地鐵淚崩哭訴:知唔知好辛苦!

近日YouTube頻道「香港新聞突發時事合集」上傳一則影片,以「【教育制度】小學生因升班感壓力大,在地鐵車廂對媽媽哭訴 」為題。影片長度為大約5分鐘,而片中可聽見一位小學生女童崩潰地向母親哭訴,由對話可得知呢位女童壓力爆晒煲。

小學生 女童壓力爆煲
女童壓力爆煲(圖片來源:YouTube頻道@香港新聞突發時事合集)

升2年級已壓力爆煲

女童在影片中淚崩道:「好辛苦,好唔舒服㗎啦,我仲要日日喺度返學,好辛苦!我真係好辛苦㗎,妳知唔知啊?妳都唔俾空間我㗎!」、「我好辛苦先可以升到2年級㗎,我唔係好似妳咁樣㗎,妳而家乜嘢都唔俾我睇啦,妳而家好唔鍾意我,妳可唔可以叫我即刻走囉!」、「好難頂呀,你知唔知呀,你成日都唔明我!」。

小學生 只係升小二
只係升小二(圖片來源:YouTube頻道@香港新聞突發時事合集)

女童聲淚俱下

母親則回應指:「過2日妳走㗎啦」,女童繼續哭訴指:「我唔想過2日!我想即刻走啊,我唔想等啦!我想走好耐㗎啦,妳嘥咗(時間)好耐啦!你浪費咗我啲時間啦!」。之後母親反問:「妳做咗啲咩嘢幫我啊?」,女童則表明指:「咁妳想唔想要我啫?妳唔想要我嘅,我即刻走囉,好唔好?」,又指母親不明白自己,十分可憐。

小學生
(圖片來源:YouTube頻道@香港新聞突發時事合集)

淚崩指「無朋友」

其後女童都指出「同學唔鍾意我」、「你哋啲大人都無得改嘅」、「唔好阻我啲時間啊,我已經夠皮㗎啦,唔好玩我得唔得啫!頂唔順啦,生存呢個世界上㗎!」。由談話中都聽得出該名女童壓力爆晒煲,令唔少網民都替其感到心痛,直言「心酸」、「好心痛」、「聽得出個妹妹真係好大壓力」,亦有網民認為母親應找專業人士去疏導女兒情緒:「小朋友的心理壓力很大,不要以為小事,要找專業人士疏導」。

網民指係教育制度問題

不過都有網民認為是香港的教育制度出現問題,直插:成日話香港教育制度,父母本身都不斷壓迫子女,一日學呢樣學嗰樣,又補習!」、「家長係不自知,家長要多與子女溝通,聽佢講並唔係主要因升學壓力大!唔該家長們唔好成日逼子女,只求分數」、「香港填鴨式教育逼得小朋友好慘,學校加埋家長壓力好大,所以平時一定要同小朋友多啲傾計,紓緩他們的壓力創傷」。

小學生
(圖片來源:《我們,愛過嗎》劇照)

圖片來源:YouTube頻道@香港新聞突發時事合集