港男怒轟家長不應帶2歲BB去旅行:由上機喊到落機!

網絡熱話

廣告

香港已經開始逐步解封,唔少港人都開始plan緊「出走計劃」,更有人已經一早飛了!不過近日就有網民於連登開post,表示不解帶2歲以下的BB封旅行到底是什麼心態,引來一眾網民的紛紛認同。

港男怒轟家長不應帶2歲BB去旅行:由上機喊到落機!

一名港男近日在連登上開post,以「帶兩歲以下嘅BB去旅行都唔知咩X嘢心態」為題,當中提及兩歲以下的孩童「由上機喊到落機」,而兩夫婦則「喺度傾落機要去邊度check in,去邊度食嘢」,事主怒斥情況「嘈X到拆天咁」。兩公婆完全無視BB的吵鬧,就咁由得佢在飛機上大吵大鬧,情況令事主感到十分不滿。

旅行
(圖片來源:《Sleepless flight》劇照)
旅行 BB喊真係要控制!
BB喊真係要控制!(圖片來源:《愛我請留言》劇照)

2歲B去旅行為製造回應

事件引發廣大網民的爭論,有網民就支持家長可以帶BB前往旅行,認為該做法能夠為BB製造一個美好回憶,供他在長大成人之後能夠回望自己細細個的「旅行威水史」。亦都有支持的網民認為其實很大原因是「唔難理解,兩公婆想去又冇人幫手睇仔」,而且因為計嬰兒機票,所以價格都會比較便宜。

旅行 有網民稱為回憶
有網民稱為回憶(圖片來源:《BB來了》劇照)

網民怒轟:成村人買機票聽你個B喊呀?

另一邊則有網民極力認同事主的觀點,認為帶兩歲以下的BB出去旅遊實屬不該。有網民直言要帶並不是問題,但起碼要識得控制自己的孩童,而非讓他自己放飛自我在喊,直言:「成村人買機票聽你個B喊呀?」,而且亦有網民直言3歲以上的BB會更適合去旅行,當然就越大越好啦。

旅行 要控制好重要
要控制好重要(圖片來源:《BB來了》劇照)

疑家長出面攻擊:你兩歲果陣控制到自己情緒?

都有疑似家長出面反駁,直指「你兩歲果陣控制到自己情緒?」、「怕嘈留喺屋企啦」等等的論點,不過旋即引起網民不滿,插這類家長十分自私,另外控制的不應是孩童自己,而是由家長去管理。

旅行
(圖片來源:《BB來了》劇照)

圖片來源:劇照