女上司與18歲男員工酒後錯事 以加薪利誘 網民: 要3枝味極喊出黎!

網絡熱話

廣告

職場問題多籮籮,近日有男網民於討論區出post,指自己同飲大咗,唔小心同女上司酒後亂性,事後有感後悔。其後上司竟用加薪利誘以作賠償,仲話想同男網民進一步發展,令男網民有所動搖!不過唔少網民就認為加薪都係其次,上司的體型先係最先要考慮的問題,擔心男網民唔夠錢睇醫生!
女上司
(圖片來源:《愛回家》截圖)

酒後亂性女上司 獲3+3賠償

事源有一位18歲男網民出post,指自己有晚喺新入職的公司與同事食飯,大家飲咗唔小酒,中途有唔少同事相繼離開,只剩低男網友與女經理繼續飲,男網民因酒量淺,飲咗4-5杯就不省人事,只係隱若中聽到女經理話會送佢返去,男網民醒後就發現2人赤裸瞓埋一齊,嚇到男網民即刻著衫逃離現場。第2日唔敢返工的男網民事後收到女經理的信息,竟表示抱歉,大家都飲多咗,希望單身的大家有進一步發展,兼且會加佢人工,試用期後加3k,下年再加3k以作賠償!男網民似乎睇到心郁郁,因自己只係中6畢業,「無家底無學歷無技能」,之前返過2份工都係得好少人工又辛苦做唔耐,今次呢間係大公司,人工同升幅佢都非常滿足,問網民點做好,並且po上一張女上司示意圖以及一張與女上司的對話圖。

女上司 事主將與女上司對話圖po出
事主將與女上司對話圖po出(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

女上司提供升職再加薪想有進一步發展

事主認為要討價還價又唔想辭職住,「宜家唔想辭 諗緊點樣拎到最大著數」,但又怕自己尾龍骨會出現問題,認為男人腰好重要。事主再po上與女上司對話圖表示自己「諗清楚,會接受3+3人工上的調整」不過就希望完咗呢件事,發展嗰啲再算,表示偷望女上司只係事主對新事物好奇心的問題,而且希望女上司要保守秘密,想喺公司繼續發展。女上司見此即回應無問題,仲話可要求公司64歲的員工提早退休,到時仲要升事主做hr head,人工提升至35k左右,仲不斷強調希望同事主發展,得唔到事主個心都想佢個身!

女上司 事主接受offer,女上司再進一步行動!
事主接受offer,女上司再進一步行動!(圖片來源:LIHKG討論區截圖)
女上司 女上司仍希望與事主有進一步發展
女上司仍希望與事主有進一步發展(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

網民錯重點喺女上司體型上:Maggie

唔少網民睇完都表示錯重點喺女上司體型上,認為呢個「要點美極的體格」只有21k不能接受「當務之急睇下骨科check check先好啲喎」「接受得就要定期點美極,你估真係3k每個月攤大手板就拎到」「條女唔見左條腰 師兄食得好重下」「坦克車黎」「按F進入坦克」「不想努力了」亦有唔少網民都覺得事主作故仔,因之前已經出過類似的文章「又玩膠post」「已負評,你條x樣一陣又暴走劇情」「作咗幾耐」「咁得閒好心你去做下義工,咪x係度作故仔浪費網絡資源」「今次醒醒定定唔好爛尾」「借刀味特濃」「係咪即係上次瞓醒見到坦克車嗰單?」

女上司 陳嘉佳
圖片來源:TVB《老表,你好Hea!》截圖

女上司發現事主於網上出post 自拍反擊

最後女上司發現咗事主喺連登討論區出post,仲sd自拍等圖反問事主點解要用一張體型咁大的圖作為示意圖!網民睇完對話圖表示好驚恐「比阿婆搞完連升幾級做阿head先得35k…..喊出黎」「仲要等幾年」「你搵到答案未」,不過亦有網民覺得女上司體型雖大,但樣好似唔差,仲識打扮下。

女上司 女上司發現咗事主於網上討論區出post,自拍質問
女上司發現咗事主於網上討論區出post,自拍質問(圖片來源:LIHKG討論區截圖)
女上司 女上司對話非常露骨
女上司對話非常露骨(圖片來源:LIHKG討論區截圖)

圖片來源:LIHKG討論區截圖、《愛回家》截圖、TVB《老表,你好Hea!》截圖