口罩令取消丨香港靚女靚仔將要消失?網民嘆:港女末日!

網絡熱話

廣告

口罩令取消丨香港政府終於在今日(28日)宣布由3月1日起香港全面取消口罩令,事隔三年終於可以唔再戴口罩,令到唔少市民都舉腳支持。不過其實戴口罩嚟講呢,都真係有好有唔好,有網民就認為係「港女末日」。

口罩令取消丨網民嘆:聽日開始港女末日!

行政長官李家超終於在今日(28日)廢除3年來一直堅持的口罩令,該消息令不少市民都為之一振,終於可以呼吸一下新鮮空氣。不過有網民就出post認為,聽日開始便會踏入「港女末日」,因為不少「口罩靚女」於聽日就會被揭真面目。

口罩令取消 口罩令
(圖片來源:IG@chaevely_)

口罩令取消丨街上全是「口罩美女」?

的確在這三年戴口罩的期間,唔少港女都淨係化好眼妝就出街,令人有一種「靚女」的錯覺,而一除口罩就立即大打折扣。而且唔知係咪有口罩的關係,近年港女的穿衣風格都比以往變得更大膽,在街上都能見到比以往更多元化的穿搭風格,不知道除罩後會否再次「以斂」。

口罩令取消 口罩令
(圖片來源:IG@chaevely_)
口罩令取消 口罩令
(圖片來源:Youtube@momo haha)

口罩令取消丨連登仔:仲戴口罩一定係醜女

亦有網民認為,如果「解罩令」後依然戴口罩的港女,將「一律定義為醜女」,因為認為她們是沒有勇氣除罩所以先會堅持戴口罩。不過除了港女,其實港男同樣面臨末日,唔少港男在戴上口罩遮蓋一半面部時,都稱得上是靚仔,但如果五官盡露的話,相信同樣會狂扣分,最好例子當然是退隱江湖的豬肉威威啦。

口罩令取消 口罩令
(圖片來源:影片截圖)

口罩令取消丨戴口罩令穿搭更多元化?

不過其實戴口罩都對於港男港女有不少好處,港女可以化少啲妝節省時間之外,亦可以有更多勇氣去淺嘗唔同風格的穿搭,例如是今年流行的Y2K風格,而港男亦因為憑著「冇人認得」的勇氣,所以開始嘗試唔再「全身U記」,而係試穿不同風格的衣服。再者,口罩在穿搭上同樣可以成為穿搭利器,選擇同穿搭同色系或者撞色的口罩,會令穿搭都大大加分。不過相信就算3月1日就解除口罩令,仍有人會在第一時間都會Keep住戴口罩,畢竟都係一個習慣。

口罩令取消 口罩令
(圖片來源:小紅書)
口罩令取消 口罩令
(圖片來源:小紅書)

口罩令取消丨問AI:唔使再戴口罩會唔會少咗靚女

ChatGPT:「唔使再戴口罩」這個消息是否會減少美女的數量這點,與現實情況並無關係,這只是一個錯誤的觀念。戴口罩與美貌並無必然的聯繫,一個人的美麗不應該僅僅因為是否戴口罩而有所改變。此外,在疫情期間戴口罩是一種防疫措施,是保護自己和他人健康的表現,應該受到重視和尊重。因此,不應該將戴口罩與美醜掛鉤,而是應該尊重每個人的選擇和權利,並以科學的態度應對疫情。

口罩令取消 口罩令
(圖片來源:[email protected]
口罩令取消 口罩令
(圖片來源:IG@chaevely_)
口罩令取消 口罩令
(圖片來源:IG@chaevely_)

戴口罩令穿搭更多元化?

戴口罩對於港男港女有不少好處,港女可以化少啲妝節省時間之外,亦可以有更多勇氣去淺嘗唔同風格的穿搭,例如是今年流行的Y2K風格,而港男亦因為憑著「冇人認得」的勇氣,所以開始嘗試唔再「全身U記」,而係試穿不同風格的衣服…詳情請看

唔使再戴口罩會少咗靚女AI點答?

ChatGPT:「唔使再戴口罩」這個消息是否會減少美女的數量這點,與現實情況並無關係,這只是一個錯誤的觀念。戴口罩與美貌並無必然的聯繫,一個人的美麗不應該僅僅因為是否戴口罩而有所改變。此外…詳情請看

圖片來源:IG截圖,小紅書,YouTube截圖