做卡塔爾人爽過做香港人 最唔使愁的便是錢!

網絡熱話

廣告

今年在卡塔爾開幕的世界盃2022,令到外界對於這個「到處油王」的大國有更加多的認識。而對於卡塔爾皇族來說,搞一場世界盃的成本原來同搞一場婚禮差不多,而且為了家中老一輩都能夠足不出戶睇世界盃,所以決定搞一屆世界盃。

做卡塔爾人爽過做香港人 最唔使愁的便是錢!

對於一個鼓勵生育的國家來說,卡塔爾人一生育便能獲得政府大約$4萬的補貼。之後到小朋友開始長大之時,國家就會提供免費教育,由幼稚園到大學,其學費均由卡塔爾政府資助,其生育家庭幾乎不用擔心其孩子沒有接受教育的機會。如果想去海外就讀大學,政府亦會負擔其費用,甚至乎每個學期都會發放獎學金,去確保其能夠順利畢業。

卡塔爾人
(圖片來源:世界盃賽事截圖)
卡塔爾人
(圖片來源:世界盃賽事截圖)

睇醫生都唔使錢

對於一個港人來說,每次生病都要擔驚受怕,小病都仲可以去診所睇一睇,但大病要排公立醫院的確攞命。如果不幸患上大病,更要付出高昂的醫療費用;相反卡塔爾就無需擔心呢樣嘢,睇醫生完全免費,如果國內的醫院無法治癒,政府更會出資給病人去海外醫院睇病,就連病人的家屬出國費用都均由政府包辦。

卡塔爾人
(圖片來源:IG@jbinh1978)

工時極短 爽過香港打工仔

香港人的工時確實係「世一」,但卡塔爾人每日只需工作3小時。政府有規定每周最長工作時數為48小時,每日最多8小時。如果撞正伊斯蘭教的齋戒月,則每周最長工作36小時,每日6小時。不過卡塔爾人多數都係創業的企業家,很少會有人打工。就算打工都好,都冇人會同你OT。

卡塔爾人
(圖片來源:IG@jassim_althani92)

在家躺平都唔使愁

就算不想工作,卡塔爾政府都會對無業者提供每個月約$1.5萬至$2.3萬的補助金,輕鬆在家躺平都有錢收,香港打工仔可能要做生做死先有呢個數!另外,在卡塔爾亦不需繳付水電媒費用,均由國家支付。

卡塔爾人
(圖片來源:IG@afjalthani1)

一夫多妻 結婚都有錢收

由於卡塔爾為伊斯蘭教,所以男人能夠奉行一夫多妻制,每個男子最多能夠娶4個老婆,而且國家為了鼓勵結婚,更會在迎娶之時發放大約$10萬的獎金。所以在卡塔爾國家中,有不少男人都好似賭王何鴻燊咁,有幾個老婆。

卡塔爾人
(圖片來源:Twitter@Troll Football)

真正人口得40萬!

據了解目前卡塔爾常駐人口為280萬,但當中只有40萬人為真正能稱得上是卡塔爾人,剩下的200萬大多數為外來打工者,主要來自印度、巴基斯坦以及其他東南亞國家。所以要「刷首抽」成為卡塔爾人,都唔係咁易!

卡塔爾人
(圖片來源:YouTube@Jay Palfrey)

圖片來源:IG,Twitter