動漫節Coser疑似影相趁機抽水 見靚女即出手!

網絡熱話

廣告

2022年動漫節於8月2日正式完結,不少Coser在動漫節中都大展Cosplay能力,各式各樣的動漫人物都出現在會場當中,《Spy Family》當中的「安妮亞」更是成為了今屆的大熱人物。亦有Coser無懼禁令,繼續大Show身材,果真有料!

動漫節Coser疑似影相趁機抽水 見靚女即出手!

動漫節Cosplay絕對是一環值得去見識的環節,當中不少Coser的衣著還原程度都相當之大,而唔少靚女Coser都成為了會場焦點,一眾龍友都爭住去影相。近年因為Marvel與DC的興起,唔少Coser都會朝著美漫方向發展,Cosplay成自己最愛的英雄角色。

動漫節
(圖片來源:IG@zoeso0930)
動漫節
(圖片來源:Twitter@@Lowcostcosplay)

合照時趁機抽水

近日有一名女Coser就在IG Story中投訴一名以Deadpool作為Cosplay角色的男性,她在IG Story上表明該名Coser會借著影相的名義,繼而在合照時去攬住對方並作出抽水的行為。有連登網民同樣分享相當經歷,指該名Coser借在拍照時趁你不為意時作出抽水行為。

動漫節
(圖片來源:連登)
動漫節 疑似是事件受害者
疑似是事件受害者(圖片來源:連登)

蒙住面就做得?

網民更指:「呢啲XX,是但淘件衫返嚟就話自己係coser,實情就係想抽啲女仔水,仲要專登揀件蒙面嘅,等人認唔出佢。」。之後都有不少Coser同樣有出聲,指自己都有經歷過同樣的情況。事後有網民發現該名男Coser的真面目,更對其作出攻擊。

動漫節
(圖片來源:Dcard)

網民:我都有相同經歷!

有網民就笑稱:「做返DP本身會做嘅嘢」,又有網民分享以往上班的經歷,指一些Mascot公仔中同樣咩人都有,因為不露面的關係而進行抽水行為。不過都有網民抱住質疑的態度,認為「冇圖冇真相」,但有網民反駁指涉事者事後立即刪走3個相關post,相信是因為「身有屎」。

圖片來源:連登,Dcard