港男|約曖昧對象食飯對方突失聯 港男大呻對方失禮 但網民一面倒唔撐佢

網絡熱話

廣告

港男|晚市開返,唔少人都會約人出街食返餐飯,但約朋友都要搵合適地方,更若講話曖昧對象,早前就有一位港男認識一位港女,雙方言談甚歡,對話亦愈來愈曖昧,最後決定相約外出食飯見面,點知結局完全出乎意料,對方因為一事失聯更封鎖港男,更批評對方無禮貌,但網民呢次就唔撐佢,到底咩事?
港男 曖昧對象
(圖片來源:TVB劇集《香港愛情故事》劇照)

港男|約曖昧對象食飯對方突失聯 港男大呻對方失禮 但網民一面倒唔撐佢

「兩餸飯」價廉物美,是不少人的「醫肚」恩物,不過有港男日前相約於交友程式認識的曖昧對象見面,竟提出到兩餸飯餐廳吃午飯,令原本言談甚歡的女生急急腳「借尿遁」走人,還就此失去聯絡,封鎖港男。港男大嘆不解,反問「乜真係好失禮咩?」,又批評對方不辭而別是沒禮貌之舉。

這名港男日前在Dcard討論區以「乜真係好失禮咩?點解可以就咁走咗去」為題發文,指透過交友程式認識了一位女網友,雙方言談甚歡,對話亦愈來愈曖昧,日前趁假期決定邀約對方外出。當日二人約在中午時分會面,因大家都未吃早餐,故打算先吃午飯。

港男 曖昧對象
(圖片來源:Facebook群組「香港兩餸飯關注組」)

女方「借尿遁」離場

事主與女網友有講有笑,對方亦對用餐地點表示「冇乜所謂」,事主遂帶她到附近一間雙餸飯餐廳「食個quick lunch醫下肚」。可是到達餐廳後事情發展急轉直下,他憶及,女方甫進入餐廳後便表示要上廁所,著他先點餐,未料他買好食物後,等了大半小時仍未見女方身影,始知對方原來早已「借尿遁」走人,「我以為佢係咪喺入面出咗事,Signal佢又唔應機,打比佢又唔通,因為間嘢係冇廁所嘅,要行去附近商場先至有廁所,時間耐少少都合理,點知原來佢已經一早走咗人。」

港男 曖昧對象
(圖片來源:TVB劇集《香港愛情故事》劇照)

他最後一個人帶同兩盒飯盒回家,慨嘆當日二人打算一整天外出,還一早在酒店訂位吃自助晚餐,沒想到約會突然告吹,「而家唔洗啦,晚上我食埋佢剩低果盒飯算喇」。他又批評女方不辭而別非常無禮,反問:「請問雙餸飯真係好失禮咩?價廉物美,又多選擇,都係食個lunch姐,唔啱食咪出聲囉,轉場去食omakase都得架,點解要就咁走咗去咁無禮貌喎!」

帖文引起網民熱議,不少人直指事主有首次見面的曖昧對象吃兩餸飯是自殺式行為,嘲笑他是「憑實力單身」,謂若然他當時先帶對方到酒店吃自助餐,結果應該會大有不同。

港男 曖昧對象
(圖片來源:Dcard討論區截圖)

亦有人附和事主,指女方就此失聯,又封鎖事主是不尊重的行為,批評她有可能是「外貌協會會員」,也有人形容事主一早認清女方真面目,也是一件好事。

港男 曖昧對象
(圖片來源:Dcard討論區截圖)

撰文:Wendy圖片來源:Dcard討論區截圖、Facebook群組「香港兩餸飯關注組」、TVB劇集《香港愛情故事》劇照