上樓|港男為上樓考慮辭去工作 難捨近3萬荀工 為層樓放棄好工好老闆向網民求助 回應兩極

網絡熱話

廣告

上樓|唔少人都希望上樓,但買私樓唔夠錢情況下,排公屋絕對係其中一個出路,最近有一位港男相當苦惱,指在排公屋過程中搵到份好工,月入接近3萬,苦等公屋4年終於上樓有望,卻擔心做入息審查時出事向網民求助,網民回應兩極令佢唔知點算好。
上樓
(圖片來源:幻愛劇照)

上樓|港男為上樓考慮辭去工作 難捨近3萬荀工

早前港男樓主以標題「公屋與工作的抉擇」發文,文中指「小弟排咗4年公屋就排到收信要審查,但超入息要辭職份工先搞得掂條數,想大家比啲意見,兩公婆搵緊50k,當中計埋ot雙糧花紅津貼扣埋mpf,現時租樓10k .350呎,如果成功上樓估計2人單位租金1300-2000,150-250呎」。

上樓
(圖片來源:pixabay)

苦等4年近日收到信要求做資產及入息審查,當「上樓在望」同時,他亦陷入兩難,由於入息同資產超過上限,在煩惱應否辭去工作。「我份工私人司機平均月薪2萬9,9成時間都X Hea Hea 自由活動,舒服好工好老細,如果我辭職都好難搵得返宜家呢個人工同舒適程度,比你地會點抉擇,學歷毅進仔。」

港男樓主直言兩夫妻學歷並不高,但由於有機會生小朋友,如果有機會上樓會希望購入更大單位,但由於認定入息超額,他亦為未來做定打算:「今轉審查一定過唔到,入息同資產都爆咗,但有機制入息/資產有所調整而再次符合申請資格可6個月後2年內上重審。」

上樓
(圖片來源:pixabay)

上樓|港為層樓放棄好工好老闆向網民求助 回應兩極

他希望辭職「做靚條數」上樓獲取公屋資格,但呢份近3萬荀工「輕鬆無壓力」加上遇到一位好老闆,認為自己辭職後以自己學歷,難以找到同樣待遇工作機會,加上兩夫妻收入並不穩定難以承受供私樓帶來的壓力。

上樓
(圖片來源:討論區截圖)

當港男樓上於討論區向網民求助,得到的意見亦相當極端,有人認為「難得找到收入不俗的好工,不應輕易放棄機會。」「不如儲多幾年錢買個細單位好過。」亦有網民認為「得綠表得天下」、「拎到公屋資格入場券之後抽居屋都方便好多。」更認為樓主收入未算穩定,先取公屋比留住工作更「化算」,大家又點睇?


關鍵詞
上樓公屋
撰文:Odin圖片來源:pixabay、幻愛劇照