Staycation小心出事!25歲女子浸浴後要截肢保命

熱話

廣告

雖然第四波疫情最近放緩,不過疫情防控始終係全球事務,所以目前仍不能自由旅行,大家唯有靠staycation舒壓。不過大家喺酒店要小心,最近一名英國女子浴缸浸浴浸到下體發黑壞死,最終要做呢樣嘢來保命!

撰文:Andy|圖片:《愛回家》劇照、Mirror UK、Caters News Agency、gofundme.com 網頁截圖|編輯:海月

Staycation小心出事!25歲女子浸浴後要截肢保命

大家因為冇得旅遊,所以大多數人選擇用staycation緩解工作壓力。大家去staycation都免不了用酒店浴缸浸浴,不過最近外媒報道,一名英國25歲女子Lauren Briggs她早前與友人在家人開派對,其後浸浴後感到不適,並出現重器官衰竭及下肢發黑壞死,最終要截肢保命。

Staycation小心出事 英國女子浸浴致下體發黑壞死
(圖片來源:Mirror UK、Caters News Agency、gofundme.com 網頁截圖)

事源今年1月,Lauren同一班朋友喺家中開party。開完party當晚晚上就喺浴缸浸浴,可能開party太開心太累,竟然最後喺浸浴過程中瞓著。就係因為咁搞到浸出禍!第二日Lauren朋友發現佢呼吸唔順,其後更喘氣倒地陷入昏迷!佢地即刻call救護車將佢送院。

Staycation小心出事 英國女子浸浴致下體發黑壞死
Lauren同一班朋友喺家中開party。開完party當晚晚上就喺浴缸浸浴,可能開party太開心太累,竟然最後喺浸浴過程中瞓著。(圖片來源:Mirror UK、Caters News Agency、gofundme.com 網頁截圖)

細菌感染導致腦膜炎雙球菌 最後要截肢保命

Lauren送院時全身腫脹而且下肢發黑,檢查之後,醫生發現Lauren感染咗腦膜炎雙球菌!不幸嘅喺佢引發嚴重的腦膜炎雙球菌菌血症,導致出現多重器官衰竭。醫生診斷過後稱,Lauren必須盡快切除右腳和左腳腳趾保命,否則很難撐過48個小時。醫生估計浴缸嘅水含有腦膜炎雙球菌,並經Lauren腳部嘅小傷口入侵體內。Lauren媽媽為保住Lauren嘅性命逼於無奈答應進行手術……

Staycation小心出事 英國女子浸浴致下體發黑壞死
Lauren送院時全身腫脹而且下肢發黑(圖片來源:Mirror UK、Caters News Agency、gofundme.com 網頁截圖)

手術後昏迷2日 Lauren因截肢出現心理障礙

Lauren手術後昏迷咗48小時才甦醒,佢醒咗之後發現自己嘅右腳及左腳腳趾被截肢!佢因截肢而失去原本份工,而且仲出現言語障礙同心理疾病。

Staycation小心出事 英國女子浸浴致下體發黑壞死
Lauren手術後昏迷咗48小時才甦醒,佢醒咗之後發現自己嘅右腳及左腳腳趾被截肢(圖片來源:Mirror UK、Caters News Agency、gofundme.com 網頁截圖)

Lauren對於自己宜家必須靠他人生活而感到自卑,覺自己已被困在殘缺嘅身體內。目前Lauren已經出院,因為宜家身體狀況需要長期請人照料,佢發起網上眾籌,希望獲得愛心人士捐款,以支付生活所需。

Staycation小心出事 英國女子浸浴致下體發黑壞死
目前Lauren已經出院,因為宜家身體狀況需要長期請人照料,佢發起網上眾籌,希望獲得愛心人士捐款,以支付生活所需。(圖片來源:Mirror UK、Caters News Agency、gofundme.com 網頁截圖)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!