ptgf已經過時 夠膽你試下「ptbf」!

熱話

廣告

最近在某討論區有一篇「身為一個ptgf 我有野想講」的文章,不知大家看了沒有﹖不過今日要討論的是ptbf(part time boyfriend),大家又點睇﹖小篇在網上就見到不少ptbf發文招客人,他們比ptgf的「消費」較相宜之外,有的還會貼出「靚仔樣」作生招牌,露骨程度不下於ptgf,但似乎也有不少爆笑的pfbf在IG這公海出沒,一齊睇睇!

text:summer|photo:instagram截圖|edit:隆仔

只要大家在相關社交媒體搜尋「ptbf」就可以大飽眼福!

近年韓風大熱,想不到今時今日ptbf都有韓仔,不過是偽韓仔!

不過這名偽韓好像深得顧客歡迎,還有用家事後報告讚到「天上有地下無」,客官小心沉船呀!

除了樣子,身材都可以補救補救,ptbf在網上都有「肉照」吸引客人,但小編真是不敢恭維喇,還是留待識貨之人。

ptbf的收費比ptgf便宜好多,不過大家的項目都差不多,甚至有埋不用的plan任君選擇,而且是男女都可以,實在大愛。

除了一般約會會做的,都有一部分ptbf出賣身體,只不過睇一睇價錢,同ptgf真係南轅北轍呀﹗

有交易當然不少得好評喇,親~

ptbf有一種精神是gf沒有的,就是對性方面的堅持!不過小編心想應該是價錢方面的顧慮吧……

不過最爆的不是ptbf男女皆可,而是有男客人特地出貼文招ptbf﹗看來ptbf的確有一定市場,莫非真的勝在夠平﹖

另外小編也發現有人為自己起朵,不過照格式來看,應該是同一集團。(其實更像被人玩,因為2個acc都直接有樣,究竟張耀揚得罪了什麼人?)

雖不知以上有多成是真,但大家不如正正經經去識男生吧……

內容延讀:

PTGF網上自白:要我日日返M記賺果一百幾十 我真係接受唔到

>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
ptbfptgf