網民:「MK妹真係好鍾意Tesla」分析2大點成「媾女神車」!

熱話

廣告

由Elon Musk所創造的TESLA電動車,係世界上數一數二知名的電車,近年喺香港愈來愈普及,深受不少車友熱捧。近日有網民喺討論區出post,以「MK妹真係好鍾意Tesla」「係香港女仔眼中 tesla等於林寶」等,Tesla係「媾女神車」的討論,仲獲得唔少網民認同!
TESLA
(圖片來源:youtube@Tesla)

網民:「MK妹真係好鍾意Tesla」

近日有網民以「MK妹真係好鍾意Tesla」為題出post,發起討論。內容指見啲女仔如果call uber call中咗Tesla的話,基本上都會po IG story。網民又講到有朋友換咗Tesla之後,一年換咗3條女,形容Tesla簡直係「媾MK妹神器」此post一出,估唔到獲得勁多人比正評認同「平時啲女一見到tesla 坐前座呢」「Tesla以前岩岩岀就話吹奏貴車靚車就係囉,而家過咗咁多年 變咗窮人恩物腳車一部,原來仲有妹妹仔信徒」「同iphone原理一樣」!一齊睇吓網民分析2大點。

TESLA
(圖片來源:FB@林志穎)

第一,認為女人普遍唔識分咩車,Tesla夠出名,其實唔知咩價位「女人普遍唔識分咩車,T車最平都3-40 佢地已經覺得好grand,何況mk妹,馬莎都唔好expext佢哋會識」

第二,認為Tesla個設計真係幾特別,又易認,夠晒吸晴「咁tesla個design又真係幾特別,無話打後生仔定老年人市場,你一望唔洗睇T章就知係tesla」「

TESLA
(圖片來源:x@Elon Musk)
TESLA 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@kaaying219)
TESLA 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@cbbheree)

港女反駁唔係個個都鍾意:好唔舒服!

不過都唔係個個港女都鍾意坐Tesla,之前都有港女覺得坐Tesla唔係好舒服,而且好多男網民都認為Tesla唔係好好坐「的士仲好坐過tesla」「墊頭果個位搞到條頸唔舒服,屈住條頸,要捱得去冇墊果度。車身又矮,成日頂撚住個頭,搞到坐親都要打斜個人」「Tesla得兩樣嘢吸引,遙控開冷氣同寵物mode」有男網民話其實唔係Tesla都溝到女「事實大把人揸部錢七都溝到女」

TESLA 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@kaaying219)

重溫連登仔吹奏TESLA=媾女神車 列2大優點捧到上天!

早前都有連登仔於討論區出文,問及一眾網民揸Tesla是否「媾女神車」,有網民就認為揸得Tesla都有一定財力,就算是二手Tesla最少都要$23萬起跳,直言「「保費一年都萬幾啦,供車$6,000,保費$1,000,車場$4,000,唔計你平時出街泊、抄牌、電費、一個月都萬幾,拎得出萬幾你會同條女租樓定買架車?未計好多人有車有樓」、「價錢平,優越感強,啲女唔識車價以為你好有錢」。

TESLA
(圖片來源:TESLA)

TESLA 3大優點丨1. 唔使入油好有型!

亦有網民道出重點,認為Tesla是電動車所以無需入油「好有型」,「聽過有條囡講啦,佢架車唔洗入油㗎,個語氣好炫耀」,又指出因為可以優先使用充電車位的關係,所以月租車比起時租車更有權利,「聽過有條友周圍同人講佢部Tesla條避震要20萬,但成日喺房署車場講自己係月租車有權利較時租車優先使用充電位」。

TESLA
(圖片來源:《頭文字D》劇照)

TESLA 3大優點丨2. 車主特別有優越感

另外有Tesla車主都分享遊車河特別開心,直指將Tesla停泊在路邊時,邊開住冷氣邊傾偈,車輛都沒有引擎聲又無廢氣,不會影響人。亦有網民覺得揸Tesla特別有優越感,「一般唔熟車嘅女人對Tesla嘅印象就係股價貴(同車價掛鉤)、Elon musk好勁、充電好與眾不同、有個大螢幕可以睇Netflix」、「無錯,的確係溝女神車」、「女就唔知,我只係知小朋友當Tesla係神車」、「唔識車嗰啲女,咪覺得架車好先進喎」。

TESLA
(圖片來源:《二十五,二十一 》劇照)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:x@Elon Musk、ig@kaaying219、TESLA、《頭文字D》劇照、《二十五,二十一 》劇照、FB@林志穎