搵工定曬命?linkedin變另一個IG平台 網友:其實真係冇咩私隱

熱話

廣告

呢個世代,搵工途徑愈來愈多,其中linkedin都是一個熱門選擇。求職者可在平台上更新自己的履歷,同時企業或僱主亦可以發布職位,非常方便。不過當愈來愈多人玩linkedin,網友都開始覺得linkedin變成另一個社交平台,直指「身邊啲人玩linkedin玩到好似ig咁」,變成八掛平台!

網友指linkedin變另一個IG平台

與其他搵工Apps不一樣,linkedin是一款社群網路服務網站,當完成註冊後就會自動帶入電子名片,剛剛成立時其實是專門為商業人士設立。求職者可在平台上更新自己的履歷,而企業或僱主也可以發布職位,同時尋找合適的求職者,可inbox對方進行面試等等,非常方便!不過,linkedin的發展,被網友認為開始變得愈來愈社群化,更於網上以「身邊啲人玩linkedin玩到好似ig咁」為題,變熱討話題!

linkedin 網友指朋友玩linkedin的程度,媲美IG。
網友指朋友玩linkedin的程度,媲美IG。(圖片來源:《鬼同你OT》劇照)

樓主指朋友玩linkedin的程度,拍得住玩Instagram ,「我見啲fd會好俾心機打入面啲內容,會成日出post,咩公司成班人食飯elon musk有咩新聞咁,係咪個個人都要有linkedin?」有網友對樓主提出的表示認同,更列出6個玩linkedin一定會睇的資料,包括「舊同事有咩好路數」、「等agent搵你見工」、「睇下前上司/同事中年失業未」、「同行top嗰班係點上位」、「中學/大學同學撈成點」、「邊間公司多靚女apply得過」

linkedin 有網友開Post指朋友玩linkedin拍得住玩Instagram !
有網友開Post指朋友玩linkedin拍得住玩Instagram !(圖片來源:連登討論區)
linkedin 搵工途徑變成八掛平台!
搵工途徑變成八掛平台!(圖片來源:《不懂撒嬌的女人》劇照)

搵工定曬命?網友:玩得嘅都係天之驕子

而不少網友就表示對linkedin不感興趣!大部分人認為只是一班「叻人想show off」的平台,將自己的私隱放上網,讓大家可以瀏覽自己的經歷,覺得沒有安全感,同時亦認為平台亦只是某班人想擴闊圈子而要用的,所以表示沒有太大興趣。「玩得都係agent或者保險狗」「玩得嘅都係天之驕子,可以有大把人inbox合作搞start up」「真係冇咩私隱」「linkedin 淨係一堆hr agent 喺度搵食,喺咁send pm 氹你轉工,煩死,個條feed 又無咩用,純粹一個數據庫畀你搵工/掘人」

linkedin 有網友指linkedin搞到人無晒私隱。
有網友指linkedin搞到人無晒私隱。(圖片來源:《不懂撒嬌的女人》劇照)

見工成功入外國公司!網友:可以擴闊外國圈子

不過,亦有網友指linkedin都係一個好好途徑賺錢,因為不少人都可以Inbox對方,給予搵工做嘢的機會!有網友表示男朋友就是在linkedin賺到Freelance錢,「真係有人搵佢幫手整個marketing campaign,然後就當賺咗啲零用錢!」「聽friend講LinkedIn搵工幾有用」同時更有網友指linkedin可以擴闊外國圈子,得到在外國工作機會「真係識人係LinkedIn收到Amazon 邀請見工,最後請咗,不過係外國。」

linkedin 但卻有人認為linkedin的確有作用。
但卻有人認為linkedin的確有作用。(圖片來源:《不懂撒嬌的女人》劇照)

資料來源:連登討論區

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:《鬼同你OT》劇照、《不懂撒嬌的女人》劇照