JPEX案|林作、陳怡、莊思敏或完全甩身? 證監會最新說法激嬲網民

熱話

廣告

JPEX案|香港證監會發表聲明指虛擬資產交易平台JPEX無牌經營後,消息一傳出後本身一直無咩問題的JPEX,即爆發無法提取資金,簡稱出金的問題。其後出現大量苦主以及KOL被捕等,涉及金額超過15億元,震驚全港。事情仍未告一段落,證監會最新說法似乎指涉事KOL基本上都可以全身而退?網民表示唔收貨!

JPEX案|證監會解釋KOL或不涉及欺詐

JPEX案牽連甚廣,截至10月30日已有2,599人報案,涉款約15.8億元。早前警方指調查需時,亦高調拘捕36人,當中包括娛樂圈藝人及其他懷疑涉案人士協助調查。正當一眾苦主及網民期望能令有份參與的「同犯」獲得應有下場時,證監會的一番說話反令他們失望。事關日前立法會討論JPEX案時,證監會行政總裁梁鳳儀表示,若有KOL「教人開戶、買賣、投資」,但非受僱於虛擬資產交易平台,不涉及欺詐。

jpex案 林作
(圖片來源:TVB《東張西望》)

JPEX案|「介紹產品優點」無利益衝突

她再解釋指,假設該名KOL 單純分享「介紹產品優點」,其本身並沒有存在利益衝突。證監會只會在發現有失實、誤導、詐騙的情況時,才有權介入。不過她又強調,證監會今年重新訂立的《反洗黑錢條例》獲得新權力,無論該平台是否已從證監會申領牌照,任何人包括網紅都不可用欺詐或罔顧事實的方式,替虛擬資產交易平台宣傳或造勢。而賣廣告方面,若廣告內容有失實成份,當局同樣可以監管。

jpex案 林作 證監會行政總裁梁鳳儀
證監會行政總裁梁鳳儀(圖片來源:RTHK)

網民:有份分佣唔係利益?

網民聽到證監會的一言後,隨即憤怒大爆發,指不少人傾定蕩產就是信錯這群「X街KOL」,財散但人竟無事,相當離譜。網上一面倒負評,指「即係KOL推薦X交轉運,只要無參與又不是受僱於負責執行轉運嘅法師,都係冇犯法?簡直打橫嚟講」、「原來行騙呃人都要分受僱同非受僱,唔怪得知特首話香港仲有好嘢都係世一」、「…本身沒有利益衝突?佢冇利益,佢真係想益大家嗎?」、「咁佢哋分佣分紅,呢啲又叫咩?」、「咁就可以打和super,你好嘢」、「又想放生啲人渣」、「咁得意?唔收錢幫佢賣廣告?收錢又算唔算受僱?因為收受利益誘導其他受害人相信而又冇責任?」、「咁咪即係完全甩身囉」。

網民:難怪林作去旅行、陳怡又唔使再著草啦

另外,有網民留意到林作近來又再次活躍起來,更與裕美、媽媽一同到日本旅行;而陳怡則似乎留在內地,沒有返港。一眾網民指「林作今次係咪即係成功無事,搞咁大壇嘢之前仲日日賣慘,而家又開心到周圍使錢,原來係知證監會放生」、「陳怡唔使著草啦,之前起勢X爆自己啲Fans,今次返嚟又諗住點氹一班傻豬落搭」、「莊思敏今次又可以放心」、「KOL可以返嚟呃人啦,而家高調拉人,龍門任佢哋搬,你哋再賺多一次大嘢都得」、「林作、陳怡又可以過返好日子,哈,你哋真係開心」。

jpex案 林作 林作近日Post相與女友、媽媽一同去日本
林作近日Post相與女友、媽媽一同去日本(圖片來源:Instagram@jolamchok)
jpex案 林作 陳怡
陳怡(圖片來源:RTHK截圖)
JPEX 陳怡 陳怡一出返嚟之後就喺youtube出片「我在拘留所的一天,保釋金100萬」
陳怡一出返嚟之後就喺youtube出片「我在拘留所的一天,保釋金100萬」(圖片來源:youtube@陳怡ChanYee)
jpex案 林作 莊思敏
莊思敏(圖片來源:Instagram@jacquelinchng)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:Instagram@jolamchok、RTHK截圖、TVB《東張西望》、Instagram@jacquelinchng資料或影片來源:原文刊於新假期