iPhone SE case已經有 Casetify《蝙蝠俠對超人》型殼現身

熱話

廣告

DC漫畫改編《蝙蝠俠對超人:正義曙光》(Batman v Superman: Dawn of Justice)已公映,肯定引發全城熱潮。看完電影要跟潮流搶玩最新《蝙蝠俠對超人》配件?不得不讚本地設計品牌Casetify又再快人一步,近乎同步推出DC漫畫cases,名為「Casetify X DC Originals」系列,但今次系列只受iPhone家族玩,沒有Android版本,但卻連未出的iPhone SE case都有!堅快!

text – Nam(ig:dd7nam)

超人,蝙蝠俠,你選擇哪一邊?抑或神奇女俠才是你杯茶?

Casetify《蝙蝠俠對超人》 iPhone SE case 大頭勁靚

既是Casetify出品的《蝙蝠俠對超人》iPhone SE case,自然有多色、多圖案選擇,基本iPhone 6或6s系列劃一定價各$312,最新iPhone SE case則賣各$273,暫時全部20種圖案,不過Casetify出品,想必愈來愈多。此外,系列還有Apple Watch表帶選擇,全面進入DC世界。

不想選擇,可以考慮揀漫畫味濃的comic strip圖案,個人好鍾意。

玩復古圖案及設計,有潮味!

講明case有基本抗跌能力,不只是賣樣,還有功能性的。

Apple Watch表款都非常有潮味,中間Batman Logo款冇得輸!

網址:https://www.casetify.com/dc-originals

about Custom Casetify iPhone 6s and iPhone SE Cases

Custom iPhone 6s Cases Turn your favorite Instagram and Facebook photos into custom phone cases. Use our easy-to-use builder to make your personalized tech accessories.

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!