HKTVmall被力數4宗罪!送貨員扮客簽收未算最離譜:當客係狗咁玩

熱話

廣告

而家愈來愈興網購,因為方便又快捷,無論係衫褲鞋物定係日常生活品都可以上網買到,慳水慳力。HKTVmall就係香港一大網購平台,為人所熟悉,唔少香港人都有幫襯。不過近日就有網民於討論區力大鬧HKTVmall,以「HKTVmall真係越做越西,當啲客係狗咁 X」為題,結果引起唔少網民熱議,大呻有相同經歷,一齊睇吓有咩問題!

港人力數HKTVmall 4宗罪 稱「越做越衰」離晒譜

該名網民於討論區問大家有多少人遇到下列4個情況,指客服永遠得「BOT」對答,連電話都沒有,「慘過CUT有線」,更指百佳、惠康、iHerb都從未試過以下情況,只有HKTV可以做到咁「西」,「根本當客人係狗」,而他提及的4大情況如下:

1.送貨之前唔會打電話/WhatsApp通知

2.過咗送貨時間照樣衝上嚟叫你收貨

3.無通知+直接擺貨喺你門口就走咗去

4.門口影張相就話你已經簽收咗,投訴都無用

hktvmall 4宗罪
(圖片來源:HKTVmall)

網民:試過衰到代我簽名話收咗貨

言論惹來激烈討論,不少網民隨即留言指自己遇過以上情況,指「試過第3樣呀真係,一開門見到堆貨其實都幾O咀」、「送漏貨然後個送貨佬自己幫我簽收扮有送,簽名圖係咩都無,留言同HKTV講,佢覆我話系統顯示已簽收,我話張簽名圖乜X都無喎,然後兩日都無覆我,最後搞咗成個星期先退到錢,求其影張相就話簽收咗,班人其實明唔明咩叫『簽收』」、「明明揀咗夜晚送貨,佢下晝1、2點送嚟話無人收要返倉」、「試過收唔到貨佢突然轉已簽收,打去問佢話運輸問題聯絡唔到,隔咗一日先死死地氣話聽日送」、「送急凍嘢都係咁,自己早咗兩個鐘到,明知無人都夾硬放你門口勁X街,啲送貨佬以為自己大晒咁」;亦有人指單是送去智能櫃都出事,指「個櫃壞咗,送兩三日都話送唔到,想轉Location又話轉唔到,日日到時到候就Send Message話送到,但個櫃仲未整返好」。

hktvmall 4宗罪
(圖片來源:HKTVmall)

有網民反斥:係客人自己西咋掛

反之,有網民指自己是長期顧客,認為根本係客人自己唔啱,自己光顧多年來都沒有以上問題,並且「買到變VIP」,指「最多而家送貨時段無以前咁多選擇,但一律未試過以上人士所講情況,上次打風都只係Delay咗一日,其餘都無問題非常滿意」、「個個都話返工屋企無人收貨,人哋唔放門口咁放邊,人哋洗唔洗凌晨先派比你?唔使收工咩?收得幾十蚊運費當自己大爺,如果有100個地址,100個都話6點送,人哋做條X咩」、「可能真係個別問題,而唔係成間公司D人都係咁,我個區送貨哥哥好好人,公司有突發嘢發生,無人收件住,佢特登畀我約去附近屋苑交收,辛苦晒佢哋」、「如果你唔該前、唔該後,對方根本唔會對你衰,係客人自己西咋掛,先會咁樣」。

hktvmall 4宗罪
(圖片來源:Unsplash@rosebox)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
HKTVmall
圖片來源:Unsplash@rosebox、HKTVmall資料或影片來源:原文刊於新假期