快過林志穎?Apple Watch Hermès實物到手喇喎~

熱話

廣告

你唔須要係林志穎,亦唔需要好似吳君如同陳可辛咁飛去美國,只要係做傳媒,就有機會攞到第一手消息,率先親身預覽Apple新嘢,同四周圍嘅人晒命!今次新鮮滾熱辣攞到手嘅,係10月5日先發售,可能比玫瑰金iPhone 6s更加炒得起嘅Apple Watch Hermès!小編我一係唔攞,一攞就攞當中最貴嗰隻Cuff 42mm(1,500美元,約$11,628)嚟影相,咁至夠霸氣!不過,點解隻表好似有啲…

text-Tammy

對唔住囉!呢期興3D drawing呀嘛~

都知大家唔係方丈,唔會咁小器嬲嬲豬嘅,咁就聽小編解釋下,玩錯視,唔一定要去Trick Eye Museum嘅,DIY is OK!叻嘅自己畫乜都得,好似小編手殘嘅,簡單啲,print張靚相出嚟,加個影,剪幾刀,你都一樣玩到!即學!
Hermès未出先玩!5條土炮Apple Watch皮帶手造靚過原裝

神乎其技嘅3D drawing是咁的…

3D畫專家PortraitPainter Pabst拍埋片教你畫,不過,首先你要問自己:「畫功係咪好勁?」

似到呢~大文豪見到呢隻水杯會唔會又文興大發呢?

呢頂凌空嘅帽,變魔術一樣,太神奇了吧!

條蛇真到,斷估連阿姐見到都會話:「嚇死人咩個心離一離呀!」驚驚~

玩埋複製人?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!