港女:「毒L先用Android」列5大證明「Apple永遠世一」 網民:好落後!

熱話

廣告

近日一條訪問片於網上瘋傳,隨即引發網民於討論區熱討以「公開處決我哋Android用家」為題,討論起Apple Vs Android的話題。討論中竟有港女指「用得Android都係毒男」的言論,認為Apple先係世一,更列出5大證明指蘋果永遠排第一,「單是用家級數已經分出勝負」,結果惹來「An機用家」的大反擊!
Android 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@hk2kc)

Apple VS Android!港人力數5大證明指「Apple永遠No.1」

近日網上有一段街頭訪問片段在網上廣受熱議,皆因片段以Android和Apple 2選1為題,訪問路人使用那個系統比較多,而普遍港人指自己用iPhone,只有少量表示是Android用家,而其中一名男生指自己身為Android用家,認為「Down Game易D,又可以換嘢」,但同場另一女生即指「喺我心中用Android機嘅都係Kam X」,結果惹來熱議!

android apple
(圖片來源:Facebook@Android)
Android 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@hk2kc)

網民撐蘋果永遠No.1:憑呢5點證明係優勝D!

在討論區上,旋即有網民列出5大用Apple的優勝之處,如下:

1.憑用家就知先分級數

網民指,認為片中港女稱「用得Android都係Kam X」的說法非常認同,指「大部分明星、富豪都係用iPhone,你有幾可見佢哋拎部Android機」、「Edan、kayan9896、發哥佢哋都係用iPhone,一睇就知佔市場多數啦」;相反,大家都指「未見過Android機係有明星用,除咗賣廣告嗰時」、「喺街見親用嘅都係其貌不揚、打機毒男、或者D新移民」,更指「蘋果級數一眼就知,贏晒」。

android apple
示意圖非當事人(圖片來源:Instagram@kayan9896)

2.Airdrop無可代替

網民指,朋友圈中最常用都是Airdrop,有此功能後「Send相真係好方便」,「唔通仲話喺WhatsApp慢慢Send咩,無Airdrop根本無朋友」。

Android
(圖片來源:apple

3.Android用半年LAG到爆;iOS超級順

另外,有從Android轉投Apple的用家於網上分享,指「以前用An機唔洗半年就開始lag,鏡頭又易爆,幾年影唔到靚相,張張相都有低清filter;打從轉咗iOS,工作效率高咗,reach咩都快咗,用3-4年部機都得」、「Android真係用半年開始就瀨嘢,又易中毒,iOS順好多,成日有得Update」。

Android 示意圖非當事人
示意圖非當事人(圖片來源:ig@hk2kc)

4.介面易用唔使諗

而有人指,用電話的一大重點亦是外形,指「iPhone唔講功能,淨係個樣都贏Android啲機幾條街,介面又易用咩都唔洗諗,老人家都識用;相反,「Android又要按呢樣嗰樣,根本唔user friendly」、「佢打字都麻煩啲,又扮晒多功能咁,根本唔好用,用完iPhone翻唔到轉頭」。

Android
(圖片來源:pexels@Humphrey Muleba)

5.Apple手機係奢侈品,有優越感

而有網民更提出,iPhone不單是一部電話咁簡單,而是生活品味的象徵,指「其實佢係一種奢侈品,電話界嘅Hermes,你會唔會用慣Hermes無啦啦去用MK?唔理好唔好用,最緊要係個Branding」、「拎部新iPhone出街你會有優越感,拎邊部Android機你會覺得威?」

Android Apple發布會2023
(圖片來源:Apple

Android用家反擊:思想仲咁落後?

Android用家眼見蘋果粉絲的言論後,紛紛反嘲「思想好落後」,指自己雖然頗認同用Android機的都比較其貌不揚,但論功能上超拋Apple幾條街,指「Android機影相已經靚過iPhone幾十倍,而家出街邊忽仲聽到後生講要用Airdrop Send相呀,係你哋班蘋果圈老人家咋」、「其實就samsung外形已經吸引過iphone,襟唔襟用就唔知,但驟眼睇已經多功能過iphone」、「我部4年前三星s10,超級好用,改到好就手,用過one hand operation, good lock,youtube revanced extend返唔到轉頭」、「iPhone大把人轉晒會啦,小米、華為都多人用過佢呀」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:Apple、pexels、Instagram@kayan9896、Facebook@Android、Apple官網、ig@hk2kc資料或影片來源:原文刊於新假期