本週5件負擔得起嘅hi-street單品

熱話

廣告

提起hi-street,遠少少有GIVENCHY,近排大熱嘅就有OFF-WHITE,絕大部分都有共通點:就係貴!一件無地素色tee隨時索價3數千,原來hi-street真係貴到「hihi」,不過時裝嘅嘢最好就係可以襯出個感覺來,韓國仔之外,就連唔少歐美巨星都鍾意用「真。街牌」去襯一身hi-street品牌,本週就為大家精選數件着上身會自然散發陣hi-street味嘅新作俾大家過目。

 

Text – 男潮組 photo – 攝影組

 

5大hi-street單品

 

1. Palace Skateboards 不再三角戀

被稱為「Supreme二世」嘅品牌有好多,但英國嘅Palace Skateboards就真係同Supreme好似,雖然佢比起Supreme有更多dealers更多零售點,但唔少款式都極速完賣,尤其只要有錯視三角logo嘅,基本上就好似box logo咁,車尾燈都見唔到。香港自上季開始已經有店鋪引入,但量唔多,雖然新季冇乜錯視三角logo款,設計偏向90s復古風格,夠晒襟興,我覺得可以繼續追落去。

I.T 銅鑼灣京士頓街2號地庫 2881 6012

 

2. Supreme 細box logo tee

講經典,Supreme件紅box logo tee一定排名首位,不過復刻次數甚少,加上炒價過2千,重要未必肯定你炒番嚟嗰件係堅。近季Supreme開始推出細box logo tee,logo只係細細個擺喺心口,重要係繡上去,我覺得此版本夠低調。今季又再推出,之前未入又有機會。

POPCORN 油麻地彌敦道546-548號旺角大樓地下F & G鋪

 

3.H&M Easy to be Yeezy

唔一定要下下6、7千炒對YEEZY去扮Yeezy(Kanye West)嘅,好似佢最喜愛着用嘅Haider Ackermann oversized衛衣,H&M就有款類似設計,一樣玩oversized趺膊剪裁,袖口有晒披邊,佢嗰件平極都500蚊美金,呢件250蚊……港紙,重有找呀喂!

H&M 觀塘apm 1樓1B鋪 3148 1006

 

4.EDIT@WOAW 平玩hi-street

繼同古着店Midwest合作後,生活概念店WOAW再度與高端時尚店EDIT攜手,打造EDIT@WOAW系列,以深灰、深藍與純白為主色調,從hi-street出發,結合休閒牛仔等元素,推出具合理定價而擁有時尚設計嘅服飾系列。

WOAW store 上環歌賦街11號 2253 1313

 

5.CLOT 倉石式layering衛衣

設計師倉石一樹曾為CLOT嘅創作總監,佢着重layering嘅襯衫方式,一直植根於CLOT嘅DNA中。今個秋冬系列,CLOT就推出斗篷外套cape pullover,領口位置扣緊,而衫尾就打開,好適合多層layering着用之選。

JUICE 銅鑼灣加寧街9-11號名店坊地下A鋪 2881 0173

 
內容延讀:

>日本人最愛10大波鞋,木村拓哉着用佔半!

>下半年出場!10對唔買會自責嘅AIR JORDAN 30週年

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!