入秋要花 今週必買4大花喱碌但不失霸氣潮物

熱話

廣告

潮人夏天奉旨花喱花碌,但入秋冬硬係要玩monotone,典解?典解?我覺得秋冬都可以花(錢當然要花啦XDD),但係沉色嘅花,唔好太鮮色,襯番個秋冬浪漫tone,女友都攬得你實啲~~

HYPE. 花之袋

於歐洲有極高知名度嘅街牌HYPE.,即使到咗秋冬,仍堅持沿用其最愛嘅繽紛色彩作為主調。對於保守嘅香港男生嚟講,或者衫褲玩誇張圖案及配色係難搞少少,好彩品牌重有推出背囊款式,襯淨色衫都得,相信相信以此入門會係唔錯嘅選擇。

各$359(W35×xH40×D10cm)

double-park 銅鑼灣時代廣場631號鋪 2506 0222

Krooked×Spitfire 笑笑火花襪

美國板牌Krooked同Spitfire一向friend到爆,但勢估唔到今次雙方聯乘就大玩自家logo。Krooked就將自家嘅笑笑眼畫到Spitfire火頭仔logo上,玩味非常過癮,襯對板鞋就fit晒!

各$100

內容延讀:

>死性不改?10個iPhone 6s跪求改進PK位

>唔自私!杜如科醒你8大執喼攻略

CLOT×DENIM BY VANQUISH & FRAGMENT 成set着晒

呢個唔只花,重要「花」得起,因價錢比較貴。今年CLOT再度聯同DENIM BY VANQUISH & FRAGMENT推出秋冬系列,除咗大家熟口熟面嘅牛王外,另有民族花tote bag及sweatpants等items,咁就可以成個「set dor」着出街啦!整個系列於9月19日接受預購。

JUICE 尖沙咀緬甸臺2號 2311 9006

死性不改?10個iPhone 6s跪求改進PK位

TOMS 滿印草鞋

一向大受男士歡迎嘅TOMS slip-ons系列打破秋冬沉色系悶局,玩滿印圖案設計,分別有永恆定番民族圖騰及熱帶棕櫚樹兩種大路款,完全令人忘卻已經係秋冬季度。值得留意嘅係另一滲入藍調設計嘅迷彩款式甚有Valentino影子,但價錢當然平勁多。

TOMS 中環IFC Mall 3樓3092B鋪 2682 8699

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.