日本節目19歲男教玩抖音月賺180萬 20歲買法拉利變人生勝利組

熱話

廣告

人人都想發達,唔通日日都發到達?除咗返工、投資之外,21歲醫學生Ryota就教大家玩抖音!日本綜藝節目訪問一位21歲醫學生Ryota,成功創業,年僅20歲時已買入法拉利,原來人生大逆轉全靠抖音?
抖音
(圖片來源:ig@ryota_m4)

醫學生幫人拍抖音發達買法拉利

日本綜藝節目《じっくり聞いタロウ》近日介紹了一名21歲的醫學生Ryota,唔好睇佢年紀輕輕,原來大有來頭!兩年前19歲的佢已經開始咗創業之路,雖然Ryota雙親都係醫生,但Ryota並無打算依靠父母,當時佢成立一間媒體顧問公司,透過抖音呢種社交媒體賺錢,幫人度身做影片同編輯,透過數據分析製作出受瘋傳的影片,令客人提升其知名度,結果當然係超成功,月入大約港幣181萬!所以係20歲的佢搵到的第一桶金買入第一架法拉利!

抖音 Ryota節目截圖
Ryota節目截圖(圖片來源:《じっくり聞いタロウ》截圖)

素人經佢手都可以變kol!

Ryota本科並唔係讀有關社交媒體的科目,咁佢係點做到?原來佢非常了解同熟悉社交媒體的演算法,就指出就算係素人,只要經佢手,亦可以一舉成名!佢仲分享過其中一個例子係幫一個只有1000追蹤的美容界素人,僅僅半年就幫佢提升至14萬人!但相對地佢公司收費亦算公道,港幣1.5萬10條片或港幣2.4萬15條片,現時已經有120家公司係佢的客人,遍佈美容、飲食、醫療、時裝,就連佢自己都係抖音名人,有30萬粉絲,唔少網友都讚嘆「世界真係唔公平,仲要係靚仔」

抖音 Ryota大騷名錶
Ryota大騷名錶(圖片來源:《じっくり聞いタロウ》截圖)
抖音 Ryota ig成日po與靚車合照
Ryota ig成日po與靚車合照(圖片來源:ig@ryota_m4)
抖音 Ryota ig靚仔圖
Ryota ig靚仔圖(圖片來源:ig@ryota_m4)
抖音 Ryota ig靚仔圖
Ryota ig靚仔圖(圖片來源:ig@ryota_m4)
抖音 Ryota ig靚仔圖
Ryota ig靚仔圖(圖片來源:ig@ryota_m4)
抖音 Ryota ig靚仔圖
Ryota ig靚仔圖(圖片來源:ig@ryota_m4)

用另類手法同時兼顧學業

現時21歲的Ryota已成功暴富,現時月入約港幣181萬,生活上無論租金、生活費、水電費已經可以一手包辦,擁有4架名車!Ryota雖然已生活無憂,但亦會平衡事業與工作,Ryota於節目中提到會向大學朋友付「工作費」,大學朋友會幫忙打理學業時間表,仲要幫佢整理課程重點,教佢合格標準。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
抖音Ryota
圖片來源:ig@ryota_m4, 《じっくり聞いタロウ》截圖