全港最快睇!13款必買《One Piece x 龍珠》潮物

熱話

廣告

日本兩大殿堂級漫畫《One Piece》和《龍珠》搞crossover並非新鮮事,但兩者攜手一同踩入潮流服裝界,就實在令fans太驚喜鳥!由11月11日至11月23日,《One Piece》和《龍珠》將於一田百貨沙田店開設Pop-up Store,路飛和悟空會在店前歡迎大家。店內除了發售以兩大漫畫為主題的服飾外,亦有限定精品發售,我們嚴選了其中13款products給大家率先睇!各位粉絲要mark實日子~~~~

text-專題組

《龍珠系列》

仙豆充電器 $298

 

4星珠cushion $30

 

 

Cable充電線 各$98

 

 

Tee 各$250

Cap帽 各$250

內容延讀:
最新Minions短片 Jerry同Stuart玩爆核彈?
率先詳細睇!Kuromi展5大必玩區

《One Piece》系列

Printed Zip Up 各$388

3D洗水牛仔褲 $588

 

Printed Hoodie 各$388

 

 

 

原木杯墊 $88

 

冷帽 $188

 

 

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!