11張明星GIF圖 睇晒荷里活紅男星電影造型

熱話

廣告

自從facebook可以uploadGIF圖後,大家每日都會見到不少極度治癒又或者極搞鬼嘅GIF圖。專門從事數碼影像創作的藝術家Prasad Bhat(www.behance.net/graphicurry),就畫咗11位荷里活紅星,並用GIF圖顯示佢哋不同嘅經典造型look。以下11位紅星嘅經典造型,你又認得幾多個?筆者盡量搵返佢哋造型係邊套電影,有錯勿打頭!

text-專題組

明星GIF圖1 #Leonardo Dicaprio

《捉智雙雄》、《鐵面王子》、《鐵達尼號》、《復仇勇者》、《黑殺令》、《不赦島》、《無間道風雲》、《不一樣的天空》、《J.Edgar》、《The Aviator》

明星GIF圖2 #Johnny Depp

《幻海奇緣》、《魔盜王》、《朱古力獎門人》、《愛麗絲夢遊仙境》、《Black Mass》、《Fear and Loathing in Las Vegas》、《魔街理髮師》

明星GIF圖3 #Christian Bale

《蝙蝠俠夜神三部曲》、《American Hustle》、《未來戰士2018》、《The Machinist》、《Exodus: Gods and Kings》、《美色殺人狂》、《The Big Shot》

明星GIF圖4 #Matt Damon

《雷霆救兵》、《Elysium》、《驕陽似我》、《The Interstellar》、《The Bourne Identity》…等等(筆者真係認唔晒)

明星GIF圖5 #Tom Hanks

《阿甘正傳》、《雷霆救兵》、《阿波羅13號》、《緣里奇蹟》、《Cast Away》、《The Ladykillers》、《Road to Perdition》…

內容延讀:
跟住發哥去……港星行山路線全攻略
英文考起藝人?跟住明星學港式英文金句

筆者真係搵到頭暈,大家又講唔講得出以下大星有乜電影造型呢?

明星GIF圖6 #Robert de Niro

明星GIF圖7 #Jim Carrey

明星GIF圖8 #Sacha Baron Cohen

明星GIF圖9#Jack Black

明星GIF圖10 #Will Ferrell

明星GIF圖11 #Arnold Schwarzenegger

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!