10大用手機習慣,你中幾多?

熱話

廣告

作為21世紀人類嘅我哋,手機真係同我哋「黐到實一實」,簡單問你:「你寧願冇帶銀包,定係冇帶手機?」但諗深一層,其實咁係係有啲唔正常呢?

外國有位artist叫做Jean Julien,佢有好多插畫作品,都係以人類同手機嘅「親蜜」關係做主題,睇佢嘅畫好似好誇,其實望番周圍同自己,又真係見過試過喎!作品係反映現實?定係諷刺緊我哋?真係睇你點睇,不過另一方面,都可以當係1種提醒嘅,一次同朋友食飯個陣,你重會唔會係「手機食先」呢?

text – ming

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!