一撻即着!10句一定激怒男友的說話

熱話

廣告

「放鬆啲啦香港人!」有用嗎?就算不看報紙、不看Facebook、不理會身邊發生的事情,但只要你有女朋友,她的1句話就可以令你「阿燥」上身!以下10句「撻着(惹怒)男友說話」,基本上大部分男生都會聽過,如果你女友能夠1句都無講過,恭喜你,你有個女神級女友(只講心地,不談外表);相反,如果句句都中,而你仍認定對方,我代全世界「巴打」多謝你!

text-專題組

1. 是但啦~

「是但」包括:不食中菜、快餐、西餐、打邊爐、餐廳太遠、太貴、太便宜、無格調……

 

2. 唔識你唔好扮識啦!/ 乜你咁都唔知?

男人只是(理論上)見聞較多,但不是Google大神,錯 / 不明白又有幾出奇?

 

3. 你似___(隨便填上任何男明星或富二代的名字)就好喇!

可惜你也不是_____((隨便填上任何女明星或AV女優的名字)……

 

4. 你以前都唔係咁嘅~

子華男神話齋:「難道我上一世就識得你?」

 

內容延讀:
《我的少女時代》10大眼濕濕位(嚴重劇透 慎入)
日本極腐選舉!10大最man文具

5. 我今日有咩唔同?

除非你剪了髮或隆了胸,否則男生一概認為「無分別呀」!

 

6. 你唔愛我喇!

愛與不愛,都是看施主的造化。

 

7. Friend/屋企人重要啲,定我重要啲呀?

還需要問嗎?答案太簡單了!

 

內容延讀:
《我的少女時代》10大眼濕濕位(嚴重劇透 慎入)
日本極腐選舉!10大最man文具
8. 我個ex都唔會咁對我嘅!

我終於明白為何你的ex走了!

 

9. 乜你咁快?完喇?

男人被話無錢、無才能都可忍氣吞聲,說到這問題,就必定「一撻即着」!

10件貓奴都唔知嘅喵星人趣事

 

10. 你入咗㗎啦?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 4 comments

Add yours
  1. 新Monday / 10個一撻即着WhatsApp回覆 - 新Monday

    […] WhatsApp、LINE等通訊apps已經成為我們日常不可缺少之物,公事私事msg來回既方便又快捷。市面上有很多一句激怒XXX的討論,人與人相處面對面要即時反應,不經大腦爆出的說話當然容易一下撻着對方。msg有時間思考,應該不易出事了吧?朋友,你太天真鳥~以下這10個回覆,你沒send過都一定會收過,亦一定「扯火」過!除非你是住在火星上的異類吧。 […]


Comments are closed.