上樓只可日用$50?!教你$10儲錢法一年儲10萬

熱話

廣告

《有樓萬事足》各嘉賓為上樓無所不用其極,有食屋企、住屋企、出街男朋友俾的Macy,日使50蚊男Chris。年輕人想買樓看來非必要委曲求全?倒不如由第一桶金儲起,同大家回顧一下曾經風靡一時的$10儲錢法,先儲第一個十萬,看看一年後會否時來運到,用作投資/創業「一鋪翻身」!

text-一口一川、Tammy photo-myTV截圖

資料來源:富朋友理財筆記

日用50蚊8年只為上樓

《有樓萬事足》的Chris,每日只用50元,持續了8年之久!在現今食個茶記都40元起跳的年代,真的不知他如何過活!

世界在變而保持不變 2G Nokia用到老

科技世界日新月異,智能手機對絕大多數人來說是基本配置,沒有WhatsApp、Line這些溝通軟體的舊式手機,相信現在絕大多數人都不會使用!但年屆50的Chris為了上樓,連日常使用的電話也不作任何upgrade,仍在使用舊式2G Nokia電話。買了層樓,輸了人生值得嗎?

連沖涼水費都省…

Chris指出,做完運動後可以到更衣室洗澡…..連少少水費都省,叫人如何接受!

教你$10儲錢法,一年儲十萬不是夢

由$10開始,1年52個星期,每個禮拜加$10儲上去,唔驚唔覺到年尾就儲到$13,780,晉身萬元戶。

 

或以每週$20為起跳,儲到年尾就會有$27,560,歐遊都夠。

每個禮拜以$50起跳咁儲錢又如何呢?年尾得到嘅總額竟然係……689……$68,900!

若果3個plan同時進行的話,一年就儲到十萬元正,不論你是否想置業也好,有第一桶身不用「憂柴憂米」的話,人也輕鬆自在一點,今年一起試試吧!

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!