00後青年認為10後小學生「極可悲」 列2大生活習慣:只識睇抖音

熱話

廣告

隨著時代的變遷,公眾的關注點從80後和90後逐漸轉移到了00後及10後這兩個年代的年輕人身上。不同世代之間的互動難免會產生摩擦,這些摩擦往往源於成長背景和生活方式的差異。最近,一位00後的香港青年在給2010後的孩子們補習時,注意到了當下孩子們的兩大令人擔憂的生活習慣,並在網上發帖表達了對香港小學生的同情,認為他們的生活狀態「真係好可悲」,這一看法引發了網民的熱烈討論。

00後港男幫10後學生補習 歎香港小朋友生活可悲

一位港男早前在討論區以「越幫啲10後補習,就越覺得啲小學生真係係好可悲」為題發文,直指現時小朋友的生活與以往已經大相徑庭。發文者表示自己是00後,近年幫2010年打後出生的小學生補習時,發現大部分人「細細個已經有自己一部電話」、「掛住玩電話都唔會去搵其他嘢玩」,因此他們的童年基本上只局限於電話內的世界,十分可悲。

小學生
00後港男稱現時的10後小學生好慘。(劇照,非當事人)(圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照)

列2大令人痛心習慣 苦呻小朋友:只識睇垃圾

發文者指透過觀察,發現香港小朋友用電話「10個有9個都喺度睇抖音或者reels」、「抖音嗰啲15秒一條片,睇完就碌落去,呢個動作係咁重複」、「成個小學生涯有嘅娛樂就係睇抖音啲垃圾片」,又指以前的小朋友會以卡通片為共同話題,但現時的10後已再無睇卡通片的習慣。此外,他又指現時小朋友食的零食亦與以往有分別,「通常都係食大陸嗰隻魔芋爽」,揚言「食零食已經唔健康,仲要食大陸嘢」。

小學生
只會食內地零食。(圖片來源:惠康官網)

坦言是時代的錯 網民反斥樓主「老屎忽」

眼見現時的小朋友不論娛樂還是零食都被內地文化承包,發文者就表示十分無奈,認為他們的生活十分可悲,又坦言「不過呢個都唔係佢哋嘅錯嚟,係時代嘅錯」。帖文引起大批網民熱議,有網民認同其看法,直指現時的小朋友「吸收既野完全係負健康」、「起碼90後細個仲會出街去下公園玩下跑下啦」、「睇抖音同reels真係零得著」、「好睇又唔係,睇完更呆滯」。不過,亦有網民唔撐發文者,反指「90後睇你00後都一樣」、「唔係時代既錯,只係你睇唔慣」。

小學生
樓主反被斥「老屎忽」。(劇照,非當事人)(圖片來源:ViuTV《暖男爸爸》劇照)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:TVB《愛回家之開心速遞》劇照、惠康官網、ViuTV《暖男爸爸》劇照資料或影片來源:原文刊於新假期