00後|網民分享工作上奇形怪事 00後4大令人「R晒頭」行為 列點為00後平反

熱話

廣告

00後|計返日子今年已經有唔少00後,正式成為職場的新力軍,至於呢班00後新人工作表現就褒貶不一,早前就有網民在FB專頁「奴工處」內,發文分享指遇過的00後同事,工作上出現4大令人「R晒頭」白卡行為,引起網民激烈討論,雙方反應各有差異,有人認為唔應該標籤00後就係問題所在,一齊睇睇發生咩事!
00後
(圖片來源:大叔的愛劇照)

00後|網民分享工作上奇形怪事 00後4大令人「R晒頭」行為

早前有網民在FB專頁「奴工處」內,發文分享指遇過的00後同事,並分享指遇過的00後同事,工作上出現的4大令人「R晒頭」「白卡」行為。

「叫佢落樓下幫我將封信入落郵箱,佢入咗廢紙回收箱」

「叫佢去fax嘢,佢fax咗好多次,成功咗都唔知,仲係度猛咁fax」

「返返下工去休息室玩PS4,我同其他同事呆咗」

「老闆發電郵同佢講:Add some colours to the below. 佢真係加咗唔同色係啲字度」

00後
(圖片來源:pixabay官網圖片)
00後
(圖片來源:pixabay官網圖片)

00後|列點為00後平反

當事主投稿登出後,隨即引起網民激烈討論,唔少網友表示對職場新人不懂得使用Fax機發表意見:「有邊間學校有教點用fax機,大家都係返工學到,無人教過咪唔識」、「我90後都係返咗工先學識用fax機」,更直指Fax機已是過時產物,不懂得使用並不出奇,現時職場多數改用電郵進行通訊。

00後
(圖片來源:FB奴工處)
00後
(圖片來源:FB奴工處)

同時亦有網民為00後平反,認為事主唔應該「一竹篙打一船人」,認為不同年齡層的打工仔也會出現這種行為:「作為一個做嘢有二十年的廢中,呢啲事係五六七十後都會遇到,同年紀無關係」,更補充指身邊有很多00後同事,既醒目又且肯虛心學習。

00後
(圖片來源:pixabay官網圖片)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
00後熱話
撰文:Odin圖片來源:大叔的愛劇照、pixabay官網圖片、FB奴工處