00後興起住安老院當度假屋 激讚月租$3,000好抵 網民:無聽過有入無出

熱話

廣告

香港剛剛先有一套講安老院不友善對待老人家的題材的電影-《白日之下》上映,叫社會關注相關問題。近日就有00後大學生竟然睇中安老院的生活,大讚「價錢又平又好住」!2名女生到安老院試住拍片大讚,自稱不願回家,有不少00後留言指「另一條新出路」!不過亦有網民慨嘆,認為呢班人真係「讀死書」!

00後興起住安老院當度假 激讚包食包住好過返屋企

近日有2名00後的女大學生拍了一段影片,片中談到自己入住安老院的生活多姿多采。起首二人走到一間安老院問可否入住時,指自己要「少走40年彎路」,提早入住安老院當體驗。二人被安排入住一間有2張單人床的房間後,全程表現得非常興奮,事關房間內除了有2張相當闊落的床位外,還有落地大玻璃,非常開揚,2人更即時「跳落床」表示興奮。而房內的獨立廁所亦相當大,令2名女大學生都感到非常驚訝。

00後 安老院
(圖片來源:小紅書@瑤妹)
00後 安老院
(圖片來源:小紅書@瑤妹)
00後 安老院
(圖片來源:小紅書@瑤妹)

安老院設施好比豪華酒店 激讚院內生活精彩過年青人

而最令2人歡喜的是,除了有極大的公共空間外,安老院內還有唱歌設備、麻將枱、電腦、運動設備等,入住後不但可以跟院友「一齊唱K打牌」,還有婆婆在玩股票,2人即時搭訕求介紹,哄得老人家們捧腹大笑。而院舍職員更表示每天會送早餐到房間以供享用,更有「叫醒服務」,令2名女大學生感到超驚喜,更追問「可以安排靚仔叫醒我嗎」,職員即表示可以,令2人相當興奮。

而令她們激讚的還有飲食安排方面,指「4餸1湯好豐富」,甚至相比家中及大學宿舍的膳食還要好,「月租3,000-4,000元包食包住,還有娛樂,真的令人不願回家」。

00後 安老院
(圖片來源:小紅書@瑤妹)
00後 安老院
(圖片來源:小紅書@瑤妹)
00後 安老院
(圖片來源:小紅書@瑤妹)

內地網民:大學畢業立刻去住!

片段一出,旋即吸36K人讚好,更有過2千名網民留言,指「嘩,原來安老院生活咁好,點解我哋仲要喺出面畀幾千蚊租金」、「3,000一個月,我去,等我錢賺夠了我直接入住養老院好嘛」、「大學畢業一齊去,又平又有人服侍」、「明白了,賺夠錢就入住養老院,一氣呵成」、「真的有那麼好嗎,3,000元很不錯喔!」、「有的養老院有3天2日試住體驗,只要$200,好抵住,當酒店度假都好」、「還以為安老院是殘舊又悶,想不到那麼好玩」、「我有好多同學都話願望係住安老院,3,4000蚊有人服侍,好過出面租樓又要捱又要逼」。

網民持相反意見:會有入無出啦!

不過亦有網民指這些安老院根本只有少數是漂亮,其餘大部分都是很差待遇,「好多安老院環境都無咁好,真係等死,呢幾年睇咗好多安老院,真心壓抑,就算幾靚都好,你日日喺度又唔可以出去玩,真係會人都癲,然後望住院友逐個逐個走,邊有你講到咁好」、「入咗去就可以隨隨便出嚟咩,仲話自己大學生,竟然講得出入去住好過返屋企」、「而家啲00後係咪玩到無嘢好玩,安老院都可以當酒店?」、「你咁玩3日2夜,搞貴晒D租又無位,到時咪又係又要搶又要食炒價,有病啊?」、「呢班人真係讀死書,讀到大學出嚟話目標係住安老院,死得啦」、「你一長住就知驚啦,班人無腦㗎,完全唔識死」、「那不是你可以去的地方,那裡是人生的終點站,每隔一段時間就有人走了,不是錢的問題」。

00後 安老院
(圖片來源:《白日之下》劇照)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

圖片來源:小紅書@瑤妹、《白日之下》劇照資料或影片來源:原文刊於新假期