【總有出頭天】《 龍珠 》角色票選no.1竟然係佢?

熱話

廣告

《 龍珠 》粉等咗18年,終於都等到佢再出卡通片《龍珠 超》,重要由鳥山明老師親自操刀,目前已經出咗兩集,《 龍珠 》熱又再次被吹起!繼早前有位西班牙《龍珠》忠粉Alberto Cubatas畫咗一班《 龍珠 Z》正義主角嘅殺人數目圖之後,位於秋葉原「AKIBAカルチャーズ」2樓嘅「らしんばん秋葉原店新館」重搞咗個最愛《龍珠》角色嘅實體投票,暫時高據第1嘅角色,非常出人意表!

text – 專題組 photo – 1up情報局

喺「らしんばん秋葉原店新館」內,將《龍珠》入面曾經出現過嘅無數角色,都印晒出嚟貼晒上牆,顧客就可以行埋去,用圓點貼紙貼去你所心儀嘅角色下面,投佢1票。每名顧客每日可以投兩票。

知道有呢個投票,你第1個反應係咪都係諗第1名實係主角悟空,再唔係就係比達或者笛子魔童?今次恐怕會令大家啲眼鏡跌晒落地!

暫時悟空連三甲都唔入,比達暫列第2名,魔童就係第3。

 
內容延讀:

【2,000日漫迷投票】 嚴選最強10大運動漫畫

出前一丁 清仔真人版終於出現!靚仔到呢

登登登櫈~第1名竟然係成日被人打死,女又媾唔到嘅悲劇人物--阿樂。係咪估佢唔到呢?

早前個殺人統計圖入面就已指出,佢1個人都冇殺到過,而且重被人炸死、打死過,莊子又被比達搶咗,連最近新出嘅figure都係用佢嘅死姿。唔知大家係咪可憐佢,所以投票俾佢呢?今鋪佢都可謂吐氣揚眉喇!

阿樂今次唔再係黑影下人物,取而代之嘅竟然係龜仙人嘅師兄--鶴仙人。暫時佢1票都拎唔到,真係陰功豬囉~

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.