黑寡婦外傳之愛情動作片

熱話

廣告

好多Scarlett Johansson嘅擁躉都投訴點解唔開套「黑寡婦」為主線嘅英雄電影,估唔到尋日網上就出咗條《Balck Widow:Age Of Me》嘅預告片。片中動作欠奉,走嘅竟然係《Sex And The City》溝《穿Prada的惡魔》路線?

唔好講咁多,即時去片先~~~~

 

Text-專題組 Photo-網上圖片

 

預告一開始講黑寡婦到《Fashion Weekly Magazine》做實習生,第1日返工就遲到。

 

行行下重整爛埋對高踭鞋,喂,條橋唔好抄足《穿Prada的惡魔》得唔得?

 

鏡頭一轉,旁白話黑寡婦有一班好好嘅朋友,而家又搵到份穩定嘅職業,但總係爭咁啲嘢……就係愛情喎!嘩!Nick Fury點解後生咗咁多?

 

鏡頭轉返去《Fashion Weekly Magazine》,貴為世界一級特工,進場都要霸氣過人,打住筋斗入去。

內容延讀:

【最新】小嶋陽菜禁室寫真(20P)完全睇

《復仇者聯盟2:奧創紀元》鐵甲奇俠北京大戰變形俠醫

《復仇者聯盟2:奧創紀元》8大點解嘅?

第1日雖然遲到俾咗個唔好印象老總,但老總又對佢套窄身連身皮褸好有興趣喎!

 

放咗工,走去公園行下,就咁被佢撞到一生最愛……勢估唔到佢一見鍾情嘅幸運兒係……

 

Ultron??!!!!!唔係下嘛?Oh my God,WTF!

 

兩個好快打得火熱,見到Ultron同我嘅女神車輪真係眼火爆,喂,你行開啲啦!

內容延讀:

【最新】小嶋陽菜禁室寫真(20P)完全睇

《復仇者聯盟2:奧創紀元》鐵甲奇俠北京大戰變形俠醫

《復仇者聯盟2:奧創紀元》8大點解嘅?

由於2人都唔係普通人,所以拍拖時會遇到啲平常人遇唔到嘅問題,例如女友餵嘢俾男友食都要花盡九牛二虎之力……

 

又或者曳曳嘅時候……

 

加上兩個人性格剛烈,慢慢黑寡婦就覺得同Ultron唔太夾重嗌大交,女方就約咗佢班觀音兵出嚟傾訴。

 

傾傾下……咦!電視上見到黑寡婦做實習嘅《Fashion Weekly Magazine》竟被Ultron隊咗架巴士入去!「夠膽同我嗌交?我要你連工都冇得返!」
正所謂Ultron發火,非同小可。

 

內容延讀:

【最新】小嶋陽菜禁室寫真(20P)完全睇

《復仇者聯盟2:奧創紀元》鐵甲奇俠北京大戰變形俠醫

《復仇者聯盟2:奧創紀元》8大點解嘅?

冷靜咗落嚟,Ultron決定同黑寡婦道歉,只不過呢個道歉方式……只會令事情惡化囉!

 

有啲咁癲喪嘅男友,黑寡婦當然飛都飛唔切,一腳將Ultron踢去大西洋!

 

Ending時暴肥嘅The Hulk出現,其實呢條搞笑預告片係電視節目《Saturday Night Live》惡搞出嚟,我估如果真係拍得成電影,受歡迎程度一定唔會比《雷神》、《美國隊長》,甚至《鐵甲奇俠》低囉!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!