鬼節鬼月聽鬼故 4個恐怖心寒鬼故事

熱話

廣告

夏日熱辣辣除咗好熱好熱之外,都可以涼浸浸嘅,就例如係鬼月睇下恐怖片咁,睇片太高難度嘅話,要唔要同你身後「嗰位」一齊睇下鬼故估下結尾,齊齊清爽下?準備好嘅話,請聽我娓娓道來⋯⋯

撰文:Charmaine丨圖片來源:《頭七還魂夜》電影劇照、BuzzFeedMensXP.comsteemitDeviantArtVideoBlocks、YouTube截圖丨資料來源:ETtoday、pixnet丨編輯:白仔

鬼節鬼月聽鬼故 4個恐怖心寒鬼故事

1.床下底

偉明同阿欣係一對拍咗接近四年拖嘅小情侶,點知偉明有日出軌比阿欣發現咗,偉明毫無悔意仲主動分手,阿欣不堪打擊選擇喺四週年紀念日當晚自殺,佢係最後一刻打電話比偉明,話:「我死都唔會原諒你⋯⋯」

偉明聽完呢句知道阿欣做鬼都唔會放過佢,所以去咗搵個道士指點:「喺佢頭七嗰晚匿喺床下底,合埋眼唔好出聲。」

去到頭七嗰晚,偉明係床下底一直顫抖,「咚、咚、咚⋯」嘅聲

由客廳去到廁所,再嚟到偉明身處嘅房間,連綿不斷。

 

咚⋯

聲音停咗落嚟,但伴隨住偉明一聲尖叫聲後,房裡面再無人顫抖⋯⋯

 

咚咚聲去到偉明床邊就靜止,佢以為阿欣嘅鬼魂已經走咗,當佢開眼嘅時候就見到阿欣對住佢笑⋯⋯因為阿欣係墮樓頭部著地而亡。

2. 私家屍帶

今日有個護士同我一齊收夜,難得冇乜事可以準時走,「如果日日都係咁你話幾好?」個護士話。我望一望佢,覺得有啲生面口。

「你平時都係呢個wrad?」

「唔係啊,上嚟搵個同事就走啦。」

之後我地就一齊搭𨋢,架𨋢去到G樓都唔停,一直落到去 B2 嗰層。

「唔係咁邪下話?!」我話。

點知一開門真係有條女行緊過嚟,我瘋狂㩒個閂門掣!!!

「點解唔比佢入𨋢?」

「呢層殮房嚟㗎!你唔見佢手上面條遺體手帶?」

「呢條?」

 

3. 屋苑樓梯

你有幾可行樓梯翻屋企?

我屋企住係一棟只有14層嘅舊樓,間唔中停下電咁,一停電就要行樓梯,好死唔死我仲要住最高嗰層,個看更又hea下hea下成日瞓著不問世事咁。

今日學校補完課再衝去補習,結果11點先翻到屋企樓下。

「又停電!個天係咪嫌我唔夠攰啊!」

 

夜媽媽𨋢又冇、燈又冇,得個又瞓著咗嘅看更,妙啊!

「媽咪啊你可唔可以嚟同我一齊上去啊?我係地下啊。」

過咗一陣我就見到阿媽係樓梯口伸手叫我過去,拖住我隻手帶我上樓。

「阿媽你幾時咁好眼力?暗成咁都仲睇到路!」我笑住咁講。

上到7樓嘅時候有人打比我:「你又話係地下嘅?沿途都見你唔到喎⋯⋯」

 

4. 忠誠的「德仔」

阿爸阿媽今個月有幾日都要去公幹,又留低我自己一個同隻狗「德仔」一齊睇住屋企。

唯獨有隻細窗閂極都閂唔實,但係算啦都唔係第一次,反正唔會有事嘅。

滴答

滴答

滴答⋯

去到半夜,我比啲水滴聲嘈到醒咗。

我大概係抱住僥倖嘅心態,又唔想爬起身,屋企隻狗又冇吠。

「冇事嘅⋯」我伸咗隻手出被竇,「德仔過嚟啊!」

比佢舔下隻手,覺得安心好快又瞓翻。

 

第二日朝早,我阿爸翻到嚟拍醒我

好緊張咁問:「你有冇事?」

我半夢半醒之際向我阿爸身後望過去⋯

德仔啲血由喉嚨流向腳指,再滴落地板

滴答

滴答

滴答⋯

 

腥臭味湧入我鼻腔,手上嘅紙條寫住:
「人啊 也是會舔東西的喔」

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!