【調查報告】港人要買樓先要絕食20.7年!專家:買唔起樓,係因為你哋懶惰!

熱話

廣告

疫情之下本港樓市依然堅挺。有美國顧問公司調查報告顯示,香港買樓樓價連續11年「榮登」全球主要城市中最難負擔。不過本港樓市專家卻認為香港人買唔起樓係因為香港人懶惰!稱香樓仲便宜過深圳。

撰文:Andy|圖片:《太子太爆太空艙》劇照、滬港經濟發展協會、ViuTV截圖|編輯:海月

調查報告指港人絕食20.7年先買得起樓

疫情之下本港樓市依然堅挺,有美國顧問公司調查報告顯示,香港樓價連續11年「榮登」全球主要城市中最難負擔,想買樓就難了!該報告收集去年第三季全球樓價和當地家庭收入中位數,報告的統計數據涉及8個主要國家,合共92個住宅市場。統計結果顯示本港供樓佔入息比例按季微跌至20.7倍,但仍遠高於以13倍排第2位的加拿大溫哥華,以及第三位的澳洲悉尼。

香港樓價連續11年「榮登」全球主要城市中最難負擔
香港樓價連續11年「榮登」全球主要城市中最難負擔

小編講段嘢翻譯轉成人話:大家香港人要買樓,普遍要絕食20.7年先買得起個單位。

溫馨提示,該份報告嘅結論貌似冇計算到通脹,如果計算通脹,想買樓絕對唔只20.7年。

【調查報告】港人要絕食20.7年先買得起樓!專家:買唔起樓,係因為你哋懶惰!
好多長輩家長都認為要成家,必先要有樓!

樓市專家蔡志忠指責港人懶惰才買不起樓

不過本港樓市專家卻認為香港人買唔起樓係因為香港人懶惰!稱香港樓仲便宜過深圳。

樓市專家蔡志忠接受訪問時表示:

雖然因疫情而失業率高企,但中小型單位樓價已經好貼地,冇任何下降嘅空間。

蔡志忠又反擊不少市民嘅港樓樓價離地言論,不但不太認同難上車,更認為只係港人唔肯努力:

基本上肯做嘢,兩公婆每人做幾年嘢,每人月賺兩萬蚊唔係難事,屋企又會支持你。

佢更舉例計算稱:

買一層500萬嘅樓,首期50萬元,加埋雜費60萬元,借450萬元,每月供萬幾蚊,點會買唔起樓呀。

【調查報告】港人要絕食20.7年先買得起樓!專家:買唔起樓,係因為你哋懶惰!
本港樓市專家卻認為香港人買唔起樓係因為香港人懶惰!

香港樓價比深圳便宜論

蔡志忠以將軍澳某大型屋苑,跟深圳核心地段住宅做比較:將軍成交呎價只需要約1.6萬元,而深圳核心地段住宅,以人民幣計算呎價已經超過1萬元。所以結論係:

「基本上可以話係平過深圳。」

相信唔少人同小編一樣,聽完之後都一頭霧水。的確我哋齋睇帳面數字顯示,香港樓係貴啲,不過專家以咁刁鑽角度嘅角度解釋「香港樓價比深圳便宜論」,都的確幾新穎。最後,小編都幫大家稍微整理下蔡志忠警世名言嘅重點:

1)香港住宅以實用面積計算,呎價貴人地兩成

2)人民幣與港幣的匯價又有一成幾差距,加上好多深圳樓本身已有齊裝修

3)租金又比香港樓平一半,供樓利息又高達5厘

結論:香港樓已經平過深圳!

唔知大家睇完美國顧問公司嘅全球報告,又聽完本地專家嘅分析,覺得邊個嘅結論有道理啲,邊個貼地啲呢?

【調查報告】港人要絕食20.7年先買得起樓!專家:買唔起樓,係因為你哋懶惰!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!