海外遊客:香港去一次就夠,唔想再去搵罪受!香港慘成「最討厭城市」?!4大原因連港人都認同!

熱話

廣告

香港人鍾意外出旅行就好多人都知,其實一路以嚟都有唔少國家旅客亦好鍾意嚟香港旅遊!不過估唔到日前就有海外遊客表示:香港去一次就夠,唔想再去搵罪受!香港更喺「最討厭城市」中慘成第一!到底係咩一回事?即刻睇睇!

撰文:海月|圖片來源:愛回家

海外遊客:香港去一次就夠,唔想再去搵罪受!香港慘成「最討厭城市」

一路以嚟都有唔少國家旅客亦好鍾意嚟香港旅遊!不過估唔到日前就有海外遊客表示:香港去一次就夠,唔想再去搵罪受!早前有中國Blogger發文表示:

隨著我國的發展,經濟實力越來越強,老百姓的經濟生活也大幅增長,有錢的話當然要花錢,所以現在很多人都去旅行,最近確實有很多遊客說去過一次這個地方,但是再也不想去了。

到底在哪裡被這麼討厭呢?香港。

雖然現時疫情關係,唔少地方仍未能去其他國家旅行,不過原來中國內地有不少人經已討厭到香港旅行。據中國Blogger表示,雖然香港作為中國有名國際大都市,而且香港實行的社會制度跟內地的制度有很大不同,唔少中國遊客在去香港之前都抱著去當地遊玩心情出發。

(圖片來源:愛回家)
(圖片來源:愛回家)

不過原來到了香港後,有部份中國旅客深感在香港受到的不公平待遇:當發現自己是中國遊客後,店鋪一係減少質量、一係提高價格。更明言「明明是和隔壁桌子一樣的東西,卻比隔壁桌子少了」,覺得深受歧視而接連出現「不想再去香港」的聲音。

(圖片來源:愛回家)
(圖片來源:愛回家)

另外,台灣網民亦曾討論過「有沒有去了一次就討厭的地方」,而香港亦取得壓倒性勝利。原來本身台灣人非常喜歡去香港看夜景,可惜近年香港人口愈來愈多,街道變得愈來愈迫,加上其他因素覺得壓迫感好重,所以去一次就夠!

(圖片來源:東森新聞)
(圖片來源:東森新聞)

香港慘成「最討厭城市」原因 1:食飯超貴

相當台灣嘅低物價,香港不但價錢貴一倍,而且分量少一半。

香港慘成「最討厭城市」原因 2:店鋪態度惡劣

台灣人出名熱情好客,而香港店員經常黑面,令台灣人非常反感,特別係餐廳諗食咩一時間耐更會被白眼。

香港慘成「最討厭城市」原因 3:空間壓迫感重

香港生活節奏急速,加上四周都係擠迫嘅高樓大廈,就算係酒店、店鋪都細過人。

香港慘成「最討厭城市」原因 4:商業鋪頭太多

香港人金錢性重,變得成街都係藥房、金鋪,就算係香港人都覺得香港變得無乜吸引特色:冇景點、失去地方歷史,所以香港人一放長假就會去外地旅行逃離。

(圖片來源:愛回家)
(圖片來源:愛回家)

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!